خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1393/04/21 - 13:28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

کشورهای مسلمان، سفرای رژیم صهیونیستی را از کشورهای خود اخراج کنند

عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کشورهای مسلمان باید ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند، گفت: کشورهای عضو اتحادیه عرب و جنبش غیر متعهد ها باید سفرای این رژیم را از کشورهای خود اخراج کنند.


 محمد حسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جنایات ر‍ژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و وظیفه کشورهای مسلمان در این راستا گفت: کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، اتحادیه عرب و همه کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی امروز نباید نسبت به جنایاتی که در غزه، کرانه باختری و در  فلسطین شکل می گیرد بی تفاوت باشند.



نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی تفاوتی دولت های منطقه و مجامع بین‌المللی  موجب گستاخ تر شدن رژیم صهیونیستی و دست زدن به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین شده است، افزود: جنایات رخ داده در غزه و فلسطین ناشی از کوتاهی ملت ها و کشورهای مسلمان است.



وی با بیان اینکه امروز کشورهای مسلمان به هر شکلی که می توانند باید از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند، ادامه داد:  تنها دادن یک بیانیه ومحکومیت بدون هیچگونه اقدام عملی نتیجه ای ندارد، بنابراین کوچکترین اقدامی که کشورهای مسلمان می توانند انجام دهند اعلام موضع گیری شفاف نسبت به این جنایات و برخورد با کشورهای مرتبط با رژیم صهیونیستی است.



آصفری با بیان اینکه کشورهای مسلمان باید در برابر رژیم صهیونیستی اقدامی عملیاتی داشته باشند، تصریح کرد: این اقدام باید به گونه ای باشد که این رژیم متوجه شود که این اقدام پلید و زشت برای ملت های دنیا یک اقدامی زشت و پلید محسوب می شود.



وی با بیان اینکه کشورهای مسلمان و همه کشورهای منطقه که به نوعی با این رژیم ارتباط دارند باید این ارتباط را قطع کنند، افزود: کشورهای عضو اتحادیه عرب و جنبش غیر متعهد ها باید سفرای این رژیم منحوس را از کشورهای خود اخراج و سفرای خود را از این رژیم خارج کنند.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با حمایت از داعش اقدام به جنایت در عراق کرده است، گفت: هدف آنان از این کار رسانه ای معطوف کردن نگاه همه دنیا به عراق برای انجام حملات گسترده به سواحل کناره باختری و شهرهای فلسطین باختری است که باید از آن جلوگیری شود.



این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشورهای جنبش غیر متعهد ها نباید نسبت به این جنایات رژیم صهیونیستی بی تفاوت باشند، افزود: کشورهای مسلمان، اتحادیه عرب و اعضای جنبش غیر متعهدها باید از همه ظرفیت خود در جنبه سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و نظامی خود برای جلوگیری از جنایات این رژیم استفاده کنند.



پایان پیام

  • کد خبر : 130979
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار