خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
احمدی با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی:

کشورهای دنیا از امروز حساب دیگری روی جمهوری اسلامی می‌کنند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس پاسخ موشکی سپاه به اسرائیل را اقدامی بی‌سابقه در طول تاریخ دانست و گفت: طی مسیر طولانی از داخل خاک کشورمان تا داخل خاک اراضی اشغالی دارای پیچیدگی‌های نظامی است که جمهوری اسلامی از پس آن برآمد.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل و اصابت موشک‌های بالستیک به پایگاه نظامی در اراضی اشغالی، گفت: زمانی که اسرائیل به خود اجازه داد به کنسولگری ایران در دمشق حمله کند، جمهوری اسلامی نیز می تواند بر اساس قوانین بین المللی و از آنجایی که به خاک کشورش تعرض شده است، پاسخ مقتضی را بدهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اقدام سپاه را اقدامی پشیمان کننده برای اسرائیل دانست و افزود: مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید داشتند که اقدام اسرائیل بی پاسخ نخواهد ماند از این رو باید پاسخ مقتضی ما نیز کوبنده باشد که همینگونه بود.

وی در ادامه با اشاره به فاصله 1700 کیلومتری که موشک‌ها و پهپادهای ایران پیمود تا به اراضی اشغالی برسد، گفت: این اقدام، حرکتی بی سابقه در تاریخ بوده و طی این مسیر نیز دارای پیچیدگی هایی است که موشک‌های جمهوری اسلامی توانست از پس آن برآید.

احمدی سیلی سپاه به اسرائیل را اقدام اولیه دانست و گفت: دلیل حمله موشکی ایران، تجاوز اسرائیل به خاک جمهوری اسلامی ایران بود. جمهوری اسلامی ایران هرگز از جنگ نمی ترسد و اینکه هرگز آغازگر هیچ جنگی نبوده به معنای هراس نیست بلکه ما به دنبال برقراری صلح و آرامش در منطقه هستیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه اقدام موشکی سپاه بالا رفت و منجر به شادمانی مردم آزاده در سراسر دنیا شد. از امروز همه کشورها حساب دیگری روی جمهوری اسلامی باز می کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377165
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار