خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/13 - 13:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری :

کشورهای اسلامی که با اسرائیل همکاری اقتصادی دارند، تاوان کار خود را پس خواهند داد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: کشورهایی که به نوعی تبادلات تجاری با اسرائیل دارند باید بدانند تاوان این کار را پس خواهند داد چرا که اگر صهیونیست‌ها در منطقه قدرت بگیرند، حامیان امروز صهیونیست ها به اهداف بعدی اسرائیل تبدیل می‌شوند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دور جدیدحملات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: مردم غزه و فلسطین بر اساس تکلیف شرعی خود برای رفع اشغال تاریخی تلاشی را آغاز کردند و در طول حدود 74 سال گذشته تا امروز هر روز جریان مقاومت قوی تر شده است. رژیم صهیونیستی باید بداند تا وقتی حقوق مردم مظلوم فلسطین رعایت نشود این مقاومت ادامه خواهد یافت.

کوچ اجباری ساکنان غزه، هدف صهیونیست‌ها برای ایجاد تفرقه سرزمینی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: اسرائیل به دنبال کوچ اجباری ساکنان اصلی سرزمین فلسطین است و همین سیاست را با تمرکز بیشتری در غزه دنبال می کند و با هدف ایجاد تفرقه سرزمینی و مجبور کردن مردم غزه به ترک سرزمین خود، جنایاتش را تشدید کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف رژیم صهیونیستی محقق نخواهد شد، تاکید کرد: نهادهای بین المللی و به ویژه آمریکا در مقابل سیاست های ضد انسانی رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند و این رژیم به اهداف خود نخواهد رسید و مردم غزه سرزمین های خود را ترک نخواهند کرد.

سکوت برخی از کشورهای مسلمان در مقابل جنایات صهیونیست‌ها خیانت است

حیدری با انتقاد از تبادلات اقتصادی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی نیز گفت: یکی از سیاست های رژیم صهیونیستی ایجاد تفرقه در جهان اسلام بود تا بتواند با ایجاد تفرقه و پس از آن با  مظلوم نمایی و تغییر چهره، خود را در سرزمین های اشغالی تثبیت و پس از آن توسعه طلبی کند و این روش برای ما آشکار است اما ما از این جهت تاسف می خوریم که برخی کشورهای مسلمان در مقابل این رژیم سکوت کرده اند و همین سکوت خیانت است.

وی در پایان اظهار کرد:کشورهایی که به هر نحوی همکاری ای با رژیم صهیونیستی داشته یا تبادلات پیدا و پنهانی با این رژیم داشته باشند اعتقادی به اسلام ندارند زیرا که دین ما نمی پذیرد که رژیمی اینگونه دست به جنایت بزند. کشورهایی که به نوعی تبادلات تجاری با اسرائیل دارند باید بدانند تاوان این کار را پس خواهند داد چرا که اگر صهیونیست ها در منطقه قدرت بگیرند حامیان امروز صهیونیست ها به  اهداف بعدی اسرائیل تبدیل می شوند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 372491
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی