خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/20 - 08:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمودی در تشریح نشست کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس:

کاندیداهای عضویت در هیأت مدیره خبرگزاری خانه ملت به صحن علنی معرفی شدند+ اسامی

سخنگوی کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: 10 نفر از کاندیداهای عضویت در هیأت مدیره خبرگزاری خانه ملت از سوی کمیسیون آیین نامه با رأی گیری به صحن علنی معرفی شدند تا 5 نفر از آنها از سوی نمایندگان انتخاب شود.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس که صبح امروز(چهارشنبه، 20 مهر ماه) برگزار شد، گفت: جلسه امروز کمیسیون، انتخاب اعضای هیأت مدیره خانه ملت را با اولویت در دستور کار قرار داد و شاخصه های 19 نفر از نمایندگان که برای عضویت در آن را ثبت نام کرده بودند بررسی و بر اساس رأی گیری 10 نفر را از آنها را انتخاب کرد.



نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این 10 نفر طبق ماده 6 اساسنامه خبرگزاری خانه ملت به صحن معرفی می شوند تا بعد از انتخاب 5 نفر از آنها از سوی نمایندگان در جلسه علنی، برای مدت 2 سال به عضویت هیأت مدیره این خبرگزاری درآیند.



سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس، موسی غضنفرآبادی، ابوالفضل عمویی، کاظم دلخوش اباتری، مهدی فرشادان، علی اصغر عنابستانی، علی خضریان، عبدالله ایزدپناه، مجتبی توانگر، عباس مقتدایی و غلامرضا منتظری با انتخاب اعضای کمیسیون آیین نامه به صحن علنی معرفی شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350090
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار