خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 10:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم تفرش در مجلس دوازدهم:

کاندیداهای انتخابات بجای تخریب‌ به تشریح برنامه‌های خود برای پیشرفت و آبادانی کشور بپردازند

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس گفت:کاندیدا های انتخاب ریاست جمهوری بجای تخریب یکدیگر در زمان تبلیغات به تشریح برنامه خود برای پیشرفت و آبادانی کشور بپردازند.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت ارائه برنامه از سوی نامزدهای انتخابات، گفت: نامزدهای محترم و طرفدارانشان در بحث رقابت انتخاباتی با رعایت اخلاق سیاسی باید از تخریب سایرین خودداری کنند و در اصل به اثبات خود و نه نفی دیگران بپردازند.

نماینده‌ مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در قانون انتخابات نیز ذکر شده که کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی تنها به ارائه برنامه‌هایشان بپردازند.

بیاتی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی به نحوی باید عمل کنند که نتایج آن برای مردم ملموس باشد و با این روش مردم به آینده و پیشرفت‌های کشور امیدوار شوند.

این نماینده‌ مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: مردم آگاه و انقلابی کشورمان با دقت، برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379302
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار