خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نصیرائی با اشاره به درخواست ضدایرانی کنگره آمریکا از اروپا؛

کاخ سفید درصدد تشدید سیاست ایران‌هراسی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اعتقاد دارد آمریکایی ها طی ماه های اخیر سیاست ایران هراسی را تشدید کرده اند لذا قانونگذار این کشور در نامه خود به نمایندگان اتحادیه قاره سبز، سپاه را تهدید مشترک برای ایالات متحده و اروپا معرفی کرده اند.

مجید نصیرائی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به نامه ۱۳۰ قانونگذار آمریکایی به اتحادیه اروپا و درخواست برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی قاره سبز، گفت: نمایندگان و دولتمردان واشنگتن همواره سعی می کنند هزینه اقداماتشان در عرصه بین الملل را بر دوش همپیمانانشان قرار دهند.



نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود در جنایات رخ داده در منطقه غرب آسیا مانند کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و غیره، آمریکایی ها بخش اعظم هزینه های حضور و جنایت هایشان را از جیب مردم منطقه تامین کردند.



وی با بیان اینکه اکنون نیز آمریکایی ها در تلاش هستند از طریق کشورهای اروپایی زمینه افزایش فشار بر جمهوری اسلامی را  فراهم کنند و در مقابل اروپایی ها هزینه این اقدام نابجا را بپردازند، ادامه داد: متاسفانه اروپایی ها در موارد مختلف مانند برجام، جنگ اوکراین و غیره فریب سیاست های کاخ سفید را خورده و همواره دچار ضرر و آسیب شده اند لذا اکنون باید از گذشته درس عبرت بگیرند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید فراموش کرد آمریکایی ها جرات اقدام مستقیم علیه کشورمان را ندارند و می خواهند از طریق قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی قاره سبز، اروپایی ها را در مقابل ایران قرار دهند.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها طی ماه های اخیر سیاست ایران هراسی را تشدید کرده اند، خاطرنشان کرد: بنابراین مشاهده می شود قانونگذار آمریکایی در نامه خود سپاه را تهدید مشترک برای ایالات متحده و اروپا معرفی کرده اند در حالی که خودشان می دانند اقدامات سپاه در مقابله با تروریست های تکفیری داعش برای منطقه امنیت زا بوده و هیچگاه زمینه ساز آسیب نبوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359536
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار