خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مقتدایی:

کاخ سفید درصدد افزایش فشار سیاسی علیه تهران است/اتهام زنی آمریکا به ایران درباره حمایت از حماس قابل پیش بینی بود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد کاخ سفید با استفاده از اعمال حربه تحریم علیه اشخاص و گروه‌های مرتبط با حماس، دولت ها و شخصیت ها و همچنین تهدید و اتهام زنی به جمهوری اسلامی، درصدد افزایش فشار سیاسی است.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پشت پرده اتهام‌زنی آمریکا به ایران درباره حمایت نظامی از مقاومت فلسطین، گفت: کاخ سفید طی روزهای اخیر و پس از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، در چندین جبهه عملیاتی نه تنها هم دست و شریک رژیم اشغالگر قدس و عامل جنایت جنگی بوده بلکه در برخی از بخش ها روی دست این رژیم زده و پیشتازی می کند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: آمریکایی ها اکنون علاوه بر حمایت های مالی، سیاسی، هموار کردن راه برای جنایت جنگی در غزه و ارسال تجهیزات نظامی و ناوگروه های پشتیبان، در بالاترین سطح در بحبوحه عملیات جنگی در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی حضور داشته اند و به تقویت روحی سران صهیونیستی پرداخته اند.



وی ادامه داد: همچنین آنها در سطوح مختلف دیپلماتیک برای جلوگیری از شکست مفتضحانه رژیم جعلی اسرائیل تلاش های فراوانی کرده اند؛ در این میان باید یادآور شد کاخ سفید در سطح رسانه ای نیز به عنوان پشتیبان قدرتمند برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های جنگی و نسل کشی در غزه اقدام کرده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس می توان اذعان کرد کاخ سفید اکنون با استفاده از اعمال حربه تحریم علیه اشخاص و گروه‌های مرتبط با حماس، دولت ها و شخصیت ها و همچنین تهدید و اتهام زنی به جمهوری اسلامی، درصدد افزایش فشار سیاسی است.



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام مذکور ایالات متحده قابل پیش بینی بود زیرا آنها در راستای حمایت از نسل کشی صهیونیست ها در غزه و افزایش فشار بین المللی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد آمریکایی ها که قبلا عدم نتیجه تحریم های همه جانبه و فلج کننده علیه ایران را آزموده اند، به خوبی می دانند تحریم نمی تواند جمهوری اسلامی را متوقف کند اما به جهت بهره برداری های ثانویه از جمله سیاسی و رسانه ای، چنین اتهام زنی هایی را مطرح می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371545
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم