خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 15:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح»:

پیشرفت موشکی ایران با تهدید دشمن متوقف نمی‌شود/ اعلام آمادگی ایران برای حفظ روابط دوستانه با رویکرد مبتنی بر عزت و منافع ملی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه پیشرفت موشکی جمهوری اسلامی ایران با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد، گفت: ایران آمادگی دارد با رویکرد مبتنی بر منافع و عزت ملی و در چارچوب حسن همجواری با کشورهای منطقه و با سایر کشورها ارتباطات دوستانه و برادرانه خود را حفظ کند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به رونمایی نیروهای مسلح کشورمان از موشک هایپرسونیک «فتاح» و اظهارات رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه صنایع موشکی و نظامی در کشور کاملا بومی شده است، گفت: آزمایش این موشک شعار «ما می‌توانیم» را به «ما توانسته‌ایم» تبدیل کرد، بارها این پیام را دادیم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با رویکرد مبتنی بر منافع و عزت ملی و در چارچوب حسن همجواری با کشورهای منطقه و با سایر کشورها ارتباطات دوستانه، صادقانه و برادرانه خود را حفظ کند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: دشمنان ملت ایران همیشه به مقابله با دفاع مقتدرانه ملت از منافع خود، پرداختند اما جمهوری اسلامی ایران به اتکای علم و دانش و فناوری بومی در همه حوزه ها به خصوص در حوزه دفاعی مقابل دشمنان ایستاده است و به فضا الهی با اقتدار در این مسیر حرکت می‌کند.



وی ضمن یاد شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای صنعت دفاعی، تصریح کرد: دانش و صنعت پیشرفته موشکی جمهوری اسلامی ایران را دشمنان کشور نمی‌توانند به حاشیه ببرند زیرا قدرت بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه امنیت و صلح به دنبال داشته است.



عزیزی با تاکید بر اینکه پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد، گفت: پیام قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران، پیام استقلال و بازدارندگی است البته نه برای تهاجم بلکه برای در امان ماندن منطقه از شر اشرار و تعرض بیگانگان. پیشرفت حوزه دفاعی ایران پیامی جز منطقه برای حمایت از ملت ایران و مظلومان عالم را ندارد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 362871
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار