خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/16 - 19:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

پیام نماینده مردم راسک در مجلس در پی حمله تروریستی به مقرهای سپاه و نیروی انتظامی

نماینده مردم ایرانشهر،دلگان،سرباز،راسک،بمپور،فنوج،لاشار،بنت،آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی طی پیامی وقوع حادثه تروریستی در مقر های نظامی سپاه و نیروی انتظامی راسک و چابهار محکوم کرده و از دستگاه‌های امنیتی و نظامی خواست تا تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با متخلفان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک،بمپور،فنوج، لاشار، بنت، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی طی پیامی وقوع حادثه تروریستی در مقرهای نظامی سپاه و نیروی انتظامی راسک و چابهار محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون

حادثه  اندوهبار و نفرت انگیز تروریستی که منجر به شهادت جمعی از خادمان امنیت در کشورمان شد، قلب ها را متالم گرداند و بار دیگر چهره وقیح استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی،  را در مقابل دیدگاه جهانیان نمایان نمود و لکه ی ننگی ابدی  بر دامن این روسیاهان و خود فروختگان سست عنصر و حامیان بزدل آنها بر جای گذاشت.

این جنایت آشکار همراستا با حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران نظامی هدفی جز ایجاد ناامنی در کشور  دنبال نمی کند، دشمنان این آب و خاک بدانند که قطره قطره خون پاک این شهیدان والا مقام ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت های حق طلب، آزادی خواه و آزاد اندیش جهان را هوشیار تر خواهد شد.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی در این ماه مبارک و لیالی قدر  از دستگاه های مسئول اطلاعاتی ،امنیتی و انتظامی در خواست اکید دارم تا با شناسایی عاملان و آمران این جنایت ضد بشری تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با متخلفان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه نمایند.

در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان والا مقام را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (دامت برکاته) ، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خصوصا خانواده های معزا و داغدار آنها، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجری عظیم و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی را مسئلت می نمایم.

عبدالناصر درخشان

نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه ایرانشهر،دلگان،سرباز،راسک،بمپور،فنوج،لاشار،بنت،آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

  • کد خبر : 376827
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار