خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 10:49
  • زمان مطالعه : 19 دقیقه
سرویس : سیاسی
خانه ملت گزارش می‌دهد؛

پیام تسلیت نمایندگان ملت برای شهادت اسماعیل هنیه

نمایندگان مجلس با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به صدور پیام‌هایی اقدام کردند که به شرح ذیل است؛

 

 

 

علی آذری؛ نماینده مردم قوچان و فاروج

هنیه، مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی بود

بسم رب الشهدا و الصدیقین.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون.

شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، بویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.امروز این مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ به شهادت رسید، تسلیت به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین ، امت اسلامی و همه آزادگان جهان.

 

عثمان سالاری؛ نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز وصالح آباد

لزوم شناسایی و مجازات ایادی و عوامل مزدور ترور شهید اسماعیل هنیه

بسم رب الشهداء و الصدیقین

الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأمْوالهمْ وأنْفسهمْ أعْظم درجةً عنْد اللّه ۚ وأولٰئک هم الْفائزون

با خاطری حزین ثلمه مولمه شهادت جانسوز و جانگداز ابرقهرمان مجاهد اسلام حضرت استاد اسماعیل هنیه که تمامی عمر شریف و پربرکت خویش را صرف جهاد و مبارزه با رژیم سفاک و خون آشام صهیونیستی و نجات قدس شریف نمودند را  تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، مصیبت تلخ و دردناک و هولناکی که مسلمین جهان را در سوگ و عزا و ماتم فرو برد و ماهیت خبیثانه و شریرانه و شنیعانه استکبار جهانی را بیش از پیش آشکار کرد. بلاتردید دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی در اسرع وقت ایادی و عوامل مزدور و سرسپرده جنایت پیشه ای که این اقدام تروریستی جنایتکارانه را مرتکب شدند را شناسایی و مجازات خواهند نمود.

 

اکبر رنجبرزاده؛ نماینده مردم اسدآباد

شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده ملت شجاع و غیور فلسطین ایجاد نخواهد کرد

مّن الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهم مّن قضىٰ نحْبه ومنْهم مّن ینتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

جنایتکاران عالم در اقدامی بزدلانه برادر مجاهد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساندند.

شهادت این مبارز خستگی ناپذیر ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین و امتهای اسلامی است که البته خللی در عزم و اراده ملت شجاع و غیور فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت آزادیخواه  فلسطین و آزادگان جهان اعلام می‌نمایم که خون پاک این شهید و شهدای جبهه مقاومت هرگز هدر نخواهد رفت و این ترورهای کور، پیوندهای عمیق میان ملت ایران و مظلومین فلسطین را مستحکم‌تر خواهد نمود. 

 

احمد فاطمی؛ نماینده مردم بابل

ایران حق پاسخگویی متقابل و متناسب را در برابر جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی محفوظ می داند

بسم الله الرحمن الرحیم

«مّن ٱلۡمؤۡمنین رجالࣱ صدقواْ ما عٰهدواْ ٱللّه علیۡهۖ فمنۡهم مّن قضىٰ نحۡبهۥ ومنۡهم مّن ینتظرۖ وما بدّلواْ تبۡدیلࣰا»

شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم تروریستی صهیونیستی که از منظر حقوق بین الملل بعنوان نماد تروریسم دولتی شناخته می‌شود را به مقام معظم رهبری،مردم عزیز ایران، ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید جمهوری اسلامی ایران بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل و بر اساس اصل دفاع مشروع حق پاسخگویی متقابل و متناسب را در برابر این جنایت رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی که با نقض فاحش قواعد بنیادین حقوق بین الملل و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور تمامی اصول و معیارهای شناخته شده حقوقی بین المللی را به چالش ‌کشیده است، برای خود محفوظ دانسته و انشااله در زمان و مکان مناسب به منصه ظهور خواهد رسید.

 

حسین حق وردی؛ نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد

شهادت اسماعیل هنیه راه مقاومت را استوارتر و پرصلابت‌تر از قبل می‌کند

إنّا للّٰه وإنّا إلیْه راجعون

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

بار دیگر رژیم منحوس صهیونیست با حمله تروریستی و شهادت مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه چهره خون‌خوارش را برای ملت‌های آزاده جهان نمایان ساخت. این واقعه دردناک را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ الأعظم ارواحنا فداه، محضر رهبر معظّم انقلاب و بویژه مردم قهرمان فلسطین تسلیت عرض میکنم.

بی‌شک، با شهادت وی راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از قبل ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید والامقام، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

این‌جانب ضمن محکومیت این جنایت شنیع و ددمنشانه که نشان از استیصال و درماندگی آنان و اربابانشان در مبارزه با ملت‌های آزادی‌خواه جهان دارد؛ از خدای رحمان و رحیم برای خانواده‌های محترم این شهید بزرگوار و ملت قهرمان فلسطین، صبر و اجر مسئلت داشته و امیدوارم روح بلند آن شهید با شهدای کربلا محشور شوند.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی؛ نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار

با شهادت اسماعیل هنیه خون تازه ای در رگهای انتفاضه جریان خواهد یافت

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًاسوره مبارکه احزاب/ آیه شریفه ۲۳

به فاصله چند ساعت از حضور رئیس دفتر سیاسی حماس در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعلام حمایت رئیس محترم جمهور و وکلای ملت از جبهه مقاومت ، دست غدار رژیم صهیونسیتی با عبور از خطوط قرمز دکترین بازدارندگی کشور عزیزمان ، برادر مجاهد اسماعیل هنیه را به شهادت رساند.

تروریسم دولتی بعنوان ارمغان جهان غرب، امروزه به تنها ابزار سرپوش گذاشتن بر شکست های متوالی آنها تبدیل شده و برخورد دوگانه غرب با تروریسم ، آبرویی در نزد افکار جهانیان برایشان باقی نگذاشته است.

قطعا با شهادت این فرمانده شجاع فلسطینی که نقش بی بدیلی در حرکت مقاومت اسلامی داشت، خون تازه ای در رگهای انتفاضه جریان خواهد یافت و زوال رژیم سفاک صهیونیست سرعت خواهد گرفت.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت ددمنشانه که نشانگر استیصال و عدم توانایی غاصبان قبله اول مسلمین در رویارویی مستقیم است ، شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را به محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی، آزادگان جهان، رزمندگان جبهه مقاومت ، ملت قهرمان و مجاهدان فلسطینی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ نصرت رزمندگان اسلام و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسألت می کنم.

 

بهنام سعیدی؛ نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد

شهادت اسماعیل هنیه بار دیگر نقاب از چهره حقیقی رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی برداشت

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه ۖ فمنْهم مّن قضىٰ نحْبه ومنْهم مّن ینتظر ۖ وما بدّلوا تبْدیلًا

شهادت مظلومانه و سرافرازانه اسماعیل هنیه، یکی از رهبران برجسته و پرچمداران شجاع مقاومت فلسطین، قلب‌ های ملت‌های آزاده جهان را به درد آورده است. این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی، بار دیگر نقاب از چهره حقیقی این رژیم غاصب و ستمگر برداشت و نشان داد که در برابر اراده پولادین و مقاومت مظلومان، تنها به خشونت و جنایت متوسل می‌شود.

اینجانب، شهادت این اسطوره مقاومت را به خانواده معزز ایشان، رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم و دلاور فلسطین و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و یقین دارم که خون پاک این شهید والامقام، نهال مقاومت را آبیاری کرده و عزمی راسخ ‌تر و اراده‌ای مصمم‌تر در دل‌های مبارزان و آزادی‌خواهان خواهد نشاند.از جامعه بین‌المللی و تمامی سازمان‌های حقوق بشری خواستاریم تا با محکومیت این جنایات هولناک، اقدامات عملی و مؤثری را برای پایان دادن به اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی اتخاذ نمایند.

 

محمدرضا احمدی سنگری؛ نماینده مردم رشت و خمام

شهادت اسماعیل هنیه پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم تر از قبل می‌کند

بسم الله الرحمن الرحیم

مّن ٱلۡمؤۡمنین رجال صدقواْ ما عٰهدواْ ٱللّه علیۡهۖ فمنۡهم مّن قضیٰ نحۡبهۥ ومنۡهم مّن ینتظرۖ وما بدّلواْ تبۡدیلا

شهادت رهبر شجاع، مجاهد سرافراز دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یک تن از محافظان ایشان را به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهۀ عظیم مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.

پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم تر از قبل خواهد شد و به یقین مسیر مقاومت و دفاع از حق مظلوم علیه باطل پرقدرت تر از همیشه دنبال می شود.

رژیم صهیونیستی جنایتکار در انتظار انتقام خون این میهمان عزیز ما باشد و  قطعا پاسخ درخور داده می شود تا علاوه بر دفاع از حاکمیت سرزمینی ایران، به برادران فلسطینی هم اعلام شود به اندازه شما در این غم بزرگ سهیم هستیم.

"جهاد، پیروزی یا شهادت"بازگشت همه به سوی خدا است.

 

سید محمد پاک مهر؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

عزم راسخ مبارزان جبهه‌ حق و عدالت به فروپاشی قریب‌الوقوع رژیم خونریز صهیونیستی می انجامد

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون

شهادت مجاهد فی سبیل‌الله شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را به محضر ملت مقاوم فلسطین، رزمندگان محور مقاومت، آزادگان جهان و دلباختگان آرمان آزادی قدس شریف و به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تسلیت عرض نموده و با قلبی سرشار از اندوه، امید داریم عزم راسخ مبارزان جبهه‌حق و عدالت در سرتاسر جهان به زوال و فروپاشی قریب الوقوع باند جنایتکار و رژیم خونریز صهیونیستی بینجامد.

"ومنْ أظْلم ممّنْ ذکّر بآیات ربّه ثمّ أعْرض عنْها إنّا من الْمجْرمین منْتقمون.".

 

شاهرخ رامین؛ نماینده مردم دماوند فیروزکوه و رودهن

شهادت اسماعیل هنیه موجب همبستگی، اتحاد و عزم راسخ جریان مقاومت برای آزادی قدس می شود

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداستبار دیگر تروریسم در یک اقدام ناجوانمردانه دست به جنایت زد و با نیت پلید خاموش کردن صدای مردم آزاده و پایین آوردن پرچم مقاومت یکی از پرافتخارترین فرماندهان این جبهه و رهبر پر صلابت جنبش حماس، برادر عزیز و مجاهد جناب حاج اسماعیل هنیه را به شهادت رساند، اطمینان دارم این جنایت موج نفرت ملت‌های آزاده، بخصوص جریان مقاومت نسبت به عاملان این جنایت و رژیم کودککش و حامی همه جانبه آن امریکای پلید را در پی خواهد داشت.

اینجانب با علم به اینکه شهادت آرزوی آن مرد بزرگ بود، این اروج پرافتخار را که پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای کلمه الله و آزادی وطن به دست آمده است را بعنوان یک سند و سرمایه ماندگار برای ملت شریف فلسطین، خانواده ایشان و همه جبهه مقاومت تبریک می گویم و امید دارم موجب همبستگی، اتحاد و عزم راسخ جریان مقاومت و همچنین مقدمه‌ای برای آزادی قدس شود .توالی اقدامات دیوانه وار رژیم تروریستی اسرائیل در فلسطین لبنان عراق یمن سوریه و نشان از سردرگمی و افول این گروه تبهکار می‌باشد.

و من الله توفیق.

 

عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس

رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه ماهیت پلید و تروریستی خود را به جهانیان نشان داد

إنّا للّٰه وإنّا إلیْه راجعون

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی این بار نیز همانند گذشته با ترور مجاهدی نستوه شهید اسماعیل هنیه ماهیت پلید و تروریستی خود را به جهانیان نشان داد و آزادگان و آزاد اندیشان جهان بار دیگر در قبال خوی وحشی این رژیم جنایتکار به یقین رسیدند.شهادت این مجاهد بزرگ را به محضر رهبر معظّم انقلاب، مردم قهرمان فلسطین و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض میکنم و همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود فرمودند" خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم."

 

سید محمد موحد؛نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

ایران پاسخ قاطع و فراموش نشدنی به عاملان و آمران ترور اسماعیل هنیه خواهد داد

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست

یک بار دیگر رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی با اقدامی جنون آمیز یکی از رهبران غیرتمند و مبارز جبهه مقاومت را به شهادت رساند تا ثابت شود این غده سرطانی به هیچ کدام از اصول بین المللی و انسانی پایبند نبود و نیست.

شهید بزرگوار اسماعیل هنیه که در مقاطع مختلف خدمات قابل توجهی را به اسلام و جبهه مقاومت داشته است و حتی با شهادت و از دست دادن فرزندان و اعضای خانواده اش خم به ابرو نیاورد و در راه آزادسازی قدس عزیز مصمم تر از گذشته قدم برمی داشت.

همه ارکان جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار نهضت مقاومت خواهند ماند و صد البته پاسخ قاطع و فراموش نشدنی به عاملان و آمران این حرکت تروریستی که منجر به شهادت مهمان عزیزمان شده است خواهند داد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مبارز قهرمان و باایمان جبهه مقاومت حاج اسماعیل هنیه قلوب همه آزادیخواهان بویژه فرزندان مقاومت را مجروح و غمگین نمود.

دیروز در حاشیه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور محترم، ایشان را در آغوش کشیدم و خداقوت گفتم، و امروز داغ شهادتش را در سینه دارم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با ایشان درباره‌ی داغ شهادت فرزندان این شهید عزیز فرمودند، باید گفت شهادت این مرد بزرگ نیز همانند شهادت فرزندان عزیزش اگرچه تلخ است، لکن حکمت الهی همه پیشامدها را در صورت توکل، به خیر مومنین قرار می‌دهد.

در پایان ضمن محکومیت این جنایت سبوعانه و اطمینان از پاسخ پشیمان‌کننده جبهه مقاومت از خداوند متعال همنشینی ایشان با اولیای الهی و سالار شهیدان و طول عمر با عزّت برای رهبر عزیزتر از جانم را مسألت دارم.

سعید رحمت زاده پشتیری

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا

 

 محسن فتحی، نمایندۀ مردم سنندج، کامیاران و دیواندره

یکبار دیگر دست بی‌رحم ترین رژیم خونخوار تاریخ بشریت از آستین درآمد

« بسم رب الشهداء و الصدیقین »

الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأمْوالهمْ وأنْفسهمْ أعْظم درجةً عنْد اللّه ۚ وأولٰئک هم الْفائزون

امروز یکبار دیگر دست بی‌رحم ترین رژیم خونخوار تاریخ بشریت از آستین درآمد و مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، حاج اسماعیل هنیه را به شهادت رساند.

اینجانب، این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم به حول و قوۀ الهی هر چه زودتر شاهد مجازات این سفاکان تاریخ باشیم.

ان شاء الله

 

پیمان فلسفی؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس

خون این شهید مقاومت پرچم فلسطین را در جهان بیش از پیش به اهتزاز درخواهد آورد 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست گنهکار رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب جنایتی بزرگ شد و عالم مجاهد مرحوم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش حماس به فیض شهادت رسید.

این جنایت بزرگ را محکوم می کنیم و آن را نشانه ضعف و شکست قدرتهای ظالم و تبهکار می دانیم. بی تردید خون این شهید مقاومت پرچم فلسطین را در جهان بیش از پیش به اهتزاز درخواهد آورد و درخت تناور مقاومت را آبیاری خواهد کرد و ملت فلسطین و مردم عدالت خواه جهان راه او را ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت این مجاهد فی سبیل الله را به روح والامقام او تبریک و به ملت قهرمان فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، مسلمانان جهان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان، پیروزی و سرافرازی امت مسلمان را مسئلت دارم.

 

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد 

اسرائیل با موج خون اسماعیل هنیه به دریای نیستی نزدیک‌تر شد

"هنیئاً لک یا هنیه"

شهادت اسوه مقاومت و کوه صبر و ایثار دکتر اسماعیل هنیه به امام زمان(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تسلیت باد.

این جنایت که جز از تروریست‌های غاصب و عمّال نابکارشان بر نمی‌آید از سوی همه آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان به‌ویژه مردم عزیز و انقلابی ایران محکوم است.

اسرائیل با موج خون اسماعیل هنیه به دریای نیستی نزدیک‌تر شده و ما اینک هم‌صدا با کودکان غزه و مظلومان فلسطین این سرود سرخ را زمزمه می‌کنیم که پیروزی از آن فلسطین است.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی.

 

علیرضا عباسی؛ نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس

رژیم صهیونیستی با شهادت اسماعیل هنیه برگ دیگری بر جنایت‌های وحشیانه تاریخ خود افزود

أعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

« إنّ اللّه اشْترىٰ من الْمؤْمنین أنْفسهمْ وأمْوالهمْ بأنّ لهم الْجنّة ۚ یقاتلون فی سبیل اللّه فیقْتلون ویقْتلون ۖ وعْدًا علیْه حقًّا فی التّوْراة والْإنْجیل والْقرْآن ۚ ومنْ أوْفىٰ بعهْده من اللّه ۚ فاسْتبْشروا ببیْعکم الّذی بایعْتمْ به ۚ وذٰلک هو الْفوْز الْعظیم»

«همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است.» (سوره توبه آیه ۱۱۱)

رژیم منحوس صهیونیست با حمله به محل اقامت رئیس دفتر سیاسی حماس، این مجاهد محور مقاومت را در حالی که مهمان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران بود به همراه یکی از محافظانش به شهادت رسانید؛ و برگ دیگری بر جنایت‌های وحشیانه تاریخ خود افزود، به خیال خام اینکه با این اعمال ددمنشانه بر شکست‌های پی در پی خود و سربازانش  در جبهه‌ مقاومت سرپوش گذاشته و هیمنه پوشالی و شکست خورده خود را در منطقه و جهان بازیابی کند.

رژیم جنایتکار و کودک‌کش بداند شهادت رهبران حماس و بزرگان محور مقاومت باعث ترغیب دیگر مبارزان و آزادی‌خواهان این محور در تمام جهان خواهد شد و بی‌تردید شهادت بزرگ‌مردی چون اسماعیل هنیه خود مهر پیروزی جبهه حق علیه باطل در محور مقاومت است و مسیر را برای تحقق آرمان والایی به نام آزادی فلسطین و قدس عزیز هموارتر خواهد نمود.

لذا رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیست و حامیان و همکاران منطقه‌ای و بین‌المللی او بدانند که جمهوری اسلامی ایران، مجازات سخت عاملان و آمران و حامیان این ترور و خونخواهی از این شهید عزیز را وظیفه تردید ناپذیر خود می‌داند.

 

عباس گلرو؛ رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین

کشتار فلسطینیان دیر یا زود طومار رژیم جعلی اسرائیل را درهم خواهد پیچید

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مجاهد بزرگ، اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطینی حماس را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت ایران بویژه ملت فلسطین و مجاهدان مقاومت اسلامی تسلیت می گویم.

پیام امام مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا برای مجازات سخت سران جنایتکار رژیم روبه زوال اسرائیل روشن است. 

کشتار فلسطینیان و نسل کشی متعمدانه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی و ترور رهبران مقاومت، دیر یا زود طومار رژیم جعلی اسرائیل را درهم خواهد پیچید.

 

حسن‌ نتاج نماینده مردم بابل

ترور اسماعیل هنیه بار دیگر چهره واقعی رژیم جعلی اسراییل را بر جهانیان نمایان ساخت

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضیٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا
(برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند،پس برخی پیمان خویش را به جای آوردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند)

خبر شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفترسیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید. این جنایت بار دیگر چهره واقعی و سفاک رژیم جعلی و غاصب اسراییل را بر جهانیان نمایان ساخت.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، ملت عزیز ایران و مردم شریف و شهید پرور شهرستان بابل تسلیت عرض نموده و برای این شهید بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سید محمد جمالیان؛ نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون بهداشت مجلس
ترور اسماعیل هنیه نشانگر درماندگی رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با مردم بزرگ فلسطین است

بسم ربّ الشّهداء و الصدیقین

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، مجاهد خستگی‌ناپذیر مقاومت اسلامی، اسماعیل هنیه، باعث تأثر و تأسف عمیق گردید.
شهادت ناجوانمردانه‌ این چهره برجسته و ارشد مقاومت اسلامی، نشانگر درماندگی رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با مردم بزرگ فلسطین است و قطعا منجر به نابودی آنها و در نهایت، پیروزی مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

شهید اسماعیل هنیه، مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های بسیار در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

مردم شریف استان مرکزی در کنار ملت بزرگ ایران، ضمن محکومیت ترور مهمان مبارز خویش، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم جنایتکار صهیونیستی تأکید دارند و همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و با شهادت اسماعیل هنیه، همبستگی و همدلی این دو ملت بیشتر نیز خواهد شد.

این خبر بروز رسانی می شود...

 

 

  • کد خبر : 381387
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار