خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/29 - 14:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

پروژه انزوای ایران با حضور رئیس جمهور در سازمان ملل شکست خورد

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: غرب در تلاش است با روش‌های مختلف، مقامات و مسئولین کشور را منزوی کند، برخی از جریانات معاند ضد انقلاب نیز از این سیاست حمایت می‌کنند اما حضور رئیس جمهور در سازمان ملل این سیاست را با شکست مواجه کرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: تببین سیاست های اصولی جمهوری اسلامی در حضور سران و نمایندگان همه کشورهای دنیا و در مقابل رسانه های مختلف، فرصتی ارزشمند است که نیازمند برنامه ریزی است.



وی افزود: مجمع عمومی سازمان ملل یک همایش جهانی است که در حاشیه آن بسیاری از سران و مقامات دنیا به صورت رسمی و غیر رسمی دیدار هایی را خواهند داشت و استفاده از این فرصت برای کشور ما جهت پیش برد اهداف دیپلماسی و سیاست خارجی  می تواند ارزشمند باشد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرب در تلاش است تا با روش های مختلف در کنار پروژه ایران هراسی، انزوای مقامات و مسولین کشور را نیز پیش ببرد و برخی از جریانات معاند ضد انقلاب نیز از این سیاست حمایت می کنند اما حضور رئیس جمهور و مسئولین دستگاه دیپلماسی در پایتخت سیاسی دنیا این سیاست را با شکست همراه می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368547
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار