خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده:

پرتاب ماهواره چمران «1» توانمندی ایران اسلامی را در بالاترین سطح از تکنولوژی نشان می‌دهد

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: پرتاب ماهواره چمران «1»، خودکفایی و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین سطح از تکنولوژی نشان می دهد.

علی اکبر علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پرتاب ماهواره چمران «1»، گفت: پرتاب ماهواره چمران «1»، خودکفایی و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین سطح از تکنولوژی نشان می دهد و دشمنان باید بدانند که انقلاب اسلامی همچون دوران گذشته نبوده است که نمی توانستند ابتدایی ترین نیازهای خود را تولید کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به همت دانشمندان و نخبگان کشورمان به بالاترین سطح از تکنولوژی های روز دنیا دست پیدا کردیم و اکنون نیز با تلاش های جوانان این مرز و بوم توانستیم ماهواره چمران «1» رابه فضا پرتاب کنیم و در مدار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه توانمندی های بیش از حد نیروهای مسلح باعث شده که هیچ کشوری نتواند نگاه بدبینانه ای به کشورمان داشته باشد، اظهار کرد: کشورهای همسایه باید متوجه باشند که ما می توانیم چنین توانمندی هایی را در اختیارشان قرار دهیم تا نگاه به بیگانگان نداشته باشند و در این عرصه ها خودکفا شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه تحریم های آمریکا و اروپا نمی تواند مانع پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شود، افزود: آمریکایی ها و اروپایی باید بدانند که با اعمال تحریم ها نمی توانند از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه های گوناگون جلوگیری کنند و باید برای حل مسائل و موضوعات به گفت و گو روی بیاورند و موارد خود در قالب مذاکره عمل کنند و مذاکره ای که به آن پایبند باشند؛ بنابراین بدانند که با اعمال فشار و تحریم راه به جایی نخواهند برد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 383434
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار