خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 16:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
ولایتمدار:

پایان تهدیدات امنیتی تروریست‌های تجزیه طلب با سفر دکتر پزشکیان به اقلیم کردستان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس سفر رئیس جمهور به اقلیم کردستان عراق و بصره را گام مهمی برای پایان دادن به تهدیدات امنیتی و رشد فزاینده تجاری میان دو کشور دانست.

سالار ولایتمدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت سفر دکتر پزشکیان به بصره و اقلیم کردستان عراق که برای نخستین بار در سطح رئیس جمهور صورت گرفت، گفت: سفر رئیس جمهور به کشور دوست و برادر، عراق که مقاصد جدیدی مانند بصره و اقلیم کردستان را در برداشت، گام مهمی برای پایان دادن به تهدیدهای امنیتی و رشد فزاینده مبادلات تجاری میان دو کشور بود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این سفر تفاهمنامه های مهمی امضا شد که از جمله آنها می توان به تفاهم نامه امنیتی و رسیدگی به وضعیت راه آهن شلمچه به بصره اشاره کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: این سفر می تواند زمینه پایان یافتن تهدیدهای امنیتی تروریست های تجزیه طلب را فراهم کند اگر چه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خدوم کشورمان همیشه هوشیار هستند و دائما تحرکات این عناصر را دنبال می کنند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 383375
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار