خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
همتی:

پاسخ کوبنده سپاه به اسرائیل، واکنش قانونی به تعرض آنها به خاک ایران بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: حق طبیعی ایران دفاع از خاک کشورش در هر نقطه‌ای از جهان است، از این رو اگر اسرائیلی‌ها خطای دیگری مرتکب شوند، پاسخ بعدی ایران نیز کوبنده‌تر خواهد بود.

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن قدردانی از نیروهای زبده و کارآمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن مواضع رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی، گفت: وعده الهی حق است که شب گذشته شاهد به وقوع پیوستن آن بودیم.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که ایران به کسی که بخواهد کوچک ترین تعرضی نسبت به تمامیت ارضی آن در هر نقطه ای از جهان داشته باشد، واکنش نشان داده و قطعا آنها نیز می دانستند که با پاسخ کوبنده ما مواجه می شوند.

وی در ادامه واکنش شب گذشته سپاه و حملات پهپادی و موشکی را تنها بخشی از قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: پیش از این نیز حضرت آقا فرموده بودند که متجاوزان تنبیه می شوند از این رو این اقدام تنها یک تنبیه کوچک بود و اگر آنها خطای دیگری مرتکب شوند، پاسخ بعدی ایران کوبنده تر خواهد بود.

همتی در ادامه با بیان اینکه برخی کشورها حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم نکردند و صرفا نسبت به آن ابراز نگرانی داشتند، عنوان کرد: این کشورها جرأت ایستادن در مقابل آمریکا و هم‌پیمانان آنها را ندارند. همگان باید بدانند که نمی توان روی کشوری که حتی نمی تواند از خود دفاع کند، حساب باز کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امروز آزادگان دنیا از اقدام ایران خرسند شده و از آن تشکر کرده اند چرا که نخستین بار است که از خاک ایران بخشی از داخل خاک اراضی اشغالی مورد هدف قرار گرفت که خود انتقام خون هزاران فلسطینی بود که در 6 ماه اخیر از سوی اسرائیلی ها بر زمین ریخته شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377139
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار