خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 18:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده برمی با اشاره به درخواست فرانسه برای اقدام جهانی علیه برنامه موشکی ایران؛

پاریس پلیس بد کاخ سفید در مقابل تهران است/ فرانسوی‌ها درصدد دشمن‌سازی فرضی هستند

نماینده مردم دامغان در مجلس اعتقاد دارد مقامات پاریس همیشه نقش پادو و ابزار دست ایالات متحده در مقابل ایران اسلامی را ایفا می کنند و درخواست فرانسه مبنی بر ضرورت انجام اقدام جهانی علیه برنامه موشکی ایران در این راستا تلقی می شود.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص درخواست فرانسه مبنی بر ضرورت انجام اقدام جهانی علیه برنامه موشکی ایران، گفت: مقامات پاریس همیشه نقش پادو و ابزار دست ایالات متحده در مقابل ایران اسلامی را ایفا می کنند.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: به عبارتی اگر حافظه تاریخی افکار عمومی را بررسی کنیم، فرانسوی های در برجام نقش پلیس بد را ایفا کردند؛ همچنین از منافقین نیز حمایت کردند که همگی این اقدامات مصداق های تلاش برای ضربه زدن به مسلمانان و همچنین کشورمان است.



وی با اشاره به اینکه کارنامه حقوق بشری فرانسوی های سیاه است، ادامه داد: بر این اساس فرانسوی ها هر گاه قدرتی را مشاهده کند که در مسیر آنها حرکت نمی کنند، اقدام به موضع گیری می کند. نباید فراموش کرد امانوئل مکرون پس از دیدار با سران رژیم صهیونیستی، موضع گیری ضدایرانی انجام داد که تایید کننده این امر است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه موشک های ایرانی برای دفاع از مرزهای این کشور ساخته شده است، افزود: متاسفانه این مهم در حالیست که غربی ها و فرانسوی های از قدرت گرفتن ایران و جبهه مقاومت عصبی هستند لذا اقدام به دشمن سازی برای دنیا می کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد فریب افکار عمومی فرانسه نسبت به مشکلات داخلی این کشور از دیگر اهداف درخواست پاریس مبنی بر ضرورت انجام اقدام جهانی علیه برنامه موشکی ایران است./



پایان پیام

  • کد خبر : 357077
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار