خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

پاریس بداند فرافکنی در مورد ایران، شکست اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها را جبران نمی‌کند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پاریس نمی تواند با فرافکنی و متهم کردن تهران، شکست سیاسی، اطلاعاتی و نظامی دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی را کمرنگ کند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ادعای هشدار گونه فرانسه به ایران نسبت به تشدید درگیری در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی به تنهایی توان مقابله با جریان مقاومت را ندارد؛ در واقع حماس بخشی از این جریان محسوب می شود اما عملیات طوفان الاقصی این گروه موجب شد تا مغز استخوان رژیم غاصب اسرائیل بسوزد.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها از حجم شکست این رخداد آنقدر آسیب دیده اند که باور ندارند ایران در آن دخیل نبوده است؛ به عبارتی آنها از نفوذ تهران در مناسبات بین المللی مطلع هستند و می دانند جمهوری اسلامی در جایگاه ژئوپلتیک مهمی قرار دارد لذا تصور نمی کنند حماس از پس این کار برآمده باشد.



وی ادامه داد: متاسفانه رویکرد کشورهای غربی مانند فرانسوی ها نشان می دهد آنها حامی نسل کشی در غزه هستند و می خواهند با چنین موضع گیری هایی، بر جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی سرپوش بگذارند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ایران از نظر دیپلماتیک و روابط بین الملل از مردم فلسطین حمایت کرده و این رویه را پیگیری می کند اما پاریس نمی تواند با فرافکنی و متهم کردن تهران، شکست سیاسی، اطلاعاتی و نظامی دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی را کمرنگ کند.



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این میان باید اذعان کرد مواضع ایران در خصوص غزه شفاف بوده و حمایت هایش سیاسی و دیپلماتیک بوده است؛ در این راستا نیز دولت های متعددی قدم برداشته و مردم آزاده بسیاری موضع گیری کرده و خواهان آتش بس بوده اند لذا اتهام زنی فرانسوی ها راه بجایی نخواهد برد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371643
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم