خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 12:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
خزایی:

وزرای انتخابی از تمام طیف‌های سیاسی هستند

نماینده مردم ورامین در مجلس دوازدهم، گفت: رای اعتماد به وزرایی که دارای ملاک‌ها و معیارهای لازم هستند، منجر به ارتقاء مدیریت و کارآمدی دولت چهاردهم خواهد شد.

علی خزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، گفت: طی چند روز گذشته با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس از یک طیف سیاسی هستند اما مخالفت و موافقت با وزرای پیشنهادی براساس ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، صورت گرفته است، برای نمونه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی  هیچگونه مخالفی نداشت و در موافقت با ایشان تعداد بسیاری از نمایندگان ثبت نام کردند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در ادامه تاکید کرد: اگر مخالفتی با وزرای پیشنهادی وجود دارد بر اساس ملاک‌های رهبر معظم انقلاب ابراز می‌کنند، بنابراین عمل به تکلیف و دستوری که رهبر عزیز انقلاب داشتند از هر مسئله‌ای واجب‌تر است، رای اعتماد به وزرایی که دارای این ملاک و معیارها هستند هم به نفع ملت و هم به نفع دولت و مجلس است.

خزایی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع رای اعتماد به وزرایی که دارای ملاک‌ها و معیارهای لازم هستند، منجر به ارتقاء مدیریت و کارآمدی دولت چهاردهم خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382755
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار