خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سعیدی:

وزارتخانه‌ها باید افراد پیگیر و متعهد را به عنوان معاون پارلمانی به مجلس معرفی کنند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم، ضمن انتقاد از نحوه عملکرد برخی معاونان پارلمانی از وزرا خواست تا افراد پیگیر و متعهدی را برای تصدی این جایگاه به مجلس معرفی کنند و تاکید کرد که قطعا نمایندگان این دوره از مجلس پای اصلاح این رویه خواهند ایستاد.

بهنام سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد از عملکرد برخی معاونان پارلمانی دستگاه‌های دولتی، گفت: با توجه به اینکه معاونان پارلمانی دستگاه‌ها پذیرفته‌اند ارتباط تنگاتنگی با نمایندگان مجلس در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه داشته باشند، انتظار می‌رود که این سمت تنها در حد نام نبوده و در عمل نیز ارتباط دهنده نماینده با وزارتخانه مربوطه باشند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر قرار باشد که معاونان پارلمانی تنها بدون هیچ هدفی حضور فیزیکی در مجلس داشته باشند چرا اصلا این جایگاه ایجاد شده است؟

وی در ادامه از وزرا خواست تا معاونان پارلمانی قوی را به مجلس معرفی کنند که تعامل سازنده و موثری با نمایندگان مجلس داشته باشند و بتوانند مشکلات حوزه انتخابیه را که نمایندگان به آنها انتقال داده‌اند را متعهدانه به وزارتخانه مربوطه منتقل کنند، همچنین اگر لازم است جلساتی با مسئولان مربوطه در جهت رفع این مشکلات برگزار شود به سرعت موضوع را پیگیری و محقق کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون برخی معاونان پارلمانی هیچ اقدام سازنده‌ای در جهت پیگیری موضوعات منتقل شده انجام نمی‌دهند بنابراین ما تجدیدنظر در انتخاب برخی از آنها را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و قطعا نمایندگان این دوره از مجلس پای اصلاح این رویه خواهند ایستاد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379557
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار