خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/09 - 19:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عصر امروز ؛

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بندر شهید رجایی بازدید کردند

هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز با حضور در شهر بندرعباس از بندر شهید رجایی به عنوان یکی از استراتژیک ترین بنادر کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (جمعه 9دی ماه) به سرپرستی ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون و همچنین با حضور سیدعلی آقازاده دافساری و علی علیزاده اعضای این کمیسیون از مجموعه اسکله شهید رجایی شهر بندرعباس بازدید کردند.



ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح این بازدید، گفت: در راستای حضور در منطقه رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی فراهم شد تا از بندر شهید رجایی شهر بندرعباس به عنوان یکی از بنادر بزرگ و استراتژیک کشور به همراه  تعدادی از اعضای کمیسیون به منظور بررسی شرایط و برخی موضوعات مرتبط با کمیسیون امنیت ملی بازدیدی را انجام دهیم.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی در بندر شهید رجایی حاکم است و کار تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری و فله به خوبی در حال انجام است، با تداوم روند فعلی که در زمینه صادرات و واردات داریم می‌توانیم نقش مهمی را در زمینه تحولات اقتصادی ایفا کنیم.



وی عنوان کرد: آنچه مشاهده کردیم تلاش مسئولان، مدیران و کارکنان بندر شهید رجایی در جهت تامین کالاهای اساسی و نیازهای مردم بود، امیدواریم این روند بتواند تامین کننده همه نیازهای مردم باشد.











بازدید هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجموعه اسکله شهید رجایی شهر بندرعباس


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از فعالیت های بندر شهید رجایی مبتنی بر اقدامات صادراتی بود که برای تامین درآمد و نیاز کشور در حوزه ارزی تاثیر گذار است و همه تلاش ها مبتنی بر نگاه درست به آینده می باشد،ادامه داد: باید از ظرفیت های موجود در زمینه اقتصادی، صنعتی، اسکله ها، بندرگاه‌ها، بنادر و دریاه‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم و درآینده بنادر کشور از جمله بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و بندر امام خمینی (ره) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354348
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار