خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/12 - 12:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار در توضیح نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور:

هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی مشخص شد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس با اشاره به بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست کمیسیون متبوع خود، از تعیین هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی نیز خبر داد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست امروز صبح ( دوشنبه 12 دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در جلسه امروز بررسی شد.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصلاح و افزایش تعداد نمایندگان چند استان مانند خوزستان و چهارمحال و بختیاری در کمیسیون قطعی شده است و در جلسه امروز وضعیت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، گلستان و تهران نیز توسط اعضای کمیسیون بررسی شد.



وی در ادامه یادآور شد: با توجه به مباحث مختلف و متعدد مرتبط با حوزه انتخابیه شهر تهران، مقرر شد روز شنبه جلسه‌ای دیگری با این موضوع تشکیل دهیم.



جوکار در ادامه یادآور شد: در ادامه نشست انتخابات هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی نیز انجام شد و بر این اساس، احسان ارکانی به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص، علی اصغر عنابستانی و حسین امامی راد به عنوان نواب اول و دوم هیات تحقیق و تفحص و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354564
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار