خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 09:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم مطرح کرد؛

همکاری فراکسیون حمایت از محور مقاومت برای برگزاری نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس، ضمن اعلام آمادگی این فراکسیون برای ادامه رایزنی‌ها و جلسات در خصوص برگزاری نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت، یادآور شد: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحینماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی روز گذشته به همراه فداحسین مالکی و زهره الهیان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت‌های شهید تجلیل کردند.

فلاحی در این دیدار گفت: پیوست‌های عملیات‌های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش‌های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی‌ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش‌های یکی از شخصیت‌های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون وزیر علوم، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند./

 پایان پیام

  • کد خبر : 377598
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار