خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/15 - 10:19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمدبیگی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛

هراس دشمنان از ترویج مکتب حاج قاسم در جهان/ انتقام سختی برای خون های به ناحق ریخته در راه است

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم امروز جهانی شده و دشمنان از این اتفاق در هراسند، گفت: در مجلس ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت شدید جنایت تروریستی در به شهادت رساندن جمعی از مردم در کرمان، گفت: این حمله تروریستی منجر به شهادت گروهی از هموطنان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)است که خباثت دشمنان قسم خورده ایران را نشان می‌دهد.



نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی در سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ سردار سلیمانی، افزود: دشمنان در انتظار انتقامی سخت باشند. رهروان مکتب حاج قاسم سلیمانی از ادامه این مسیر دست بر نمی‌دارند.



عضو فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس از ابعاد مختلف این حادثه تروریستی را مورد بررسی قرار می‌دهد، یادآور شد: امروز خانواده‌هایی از جنس حاج قاسم باز رخت عزا به تن می‌کنند این نشان دهنده این است که دشمنان از ترویج مکتب حاج قاسم هراس دارند.



وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کشورهای آزاده و محور مقاومت دستخوش جریان‌های امپریالیستی و صهیونیستی شود، اظهار داشت: تا آخرین قطره خونمان با این گروه از دشمنان مبارزه خواهیم کرد.تمام این اتفاقات و حوادث تلخ کرمان که منجر به شهادت دهها نفر از هموطنان شد نشان دهنده پیروزی محور مقاومت بوده است، اگر امروز شاهد مقاومت مردم کشورهای مختلف در برابر دشمنان تا دندان مسلح هستیم به برکت خون سردار سلیمانی و سید رضی موسوی هاست، امروز جهان مدیون سرزمینی همچون ایران است.



رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با تاکید بر اینکه مکتب  حاج قاسم امروز جهانی شده و دشمنان از این اتفاق در هراسند، گفت: ترویج مکتب حاج قاسم شمشیر برنده حق علیه باطل است، مرام و مکتب سردار سلیمانی دفاع از مظلومان جهان است.



عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بیرقی که به نام شهید سلیمانی برافراشته شد بر زمین نمی خورد،  ادامه داد: امروز این پرچم به واسطه همه گروهها از پزشک گرفته تا هلال احمر و مردم عادی برافراشته شده تا نرسیدن به دست صاحب بر حقش بر روی آرمان‌های خود محکم و سربلند خواهند بود، برای تمام بازماندگان خانواده‌های شهدا صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند خواهانیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374057
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم