خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/23 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده کلیمیان ایران در مجلس با اشاره به حمایت نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی از تجزیه طلبان:

هدایت‌گران اغتشاش ها به دنبال برهم زدن یکپارچگی ایران بودند

نماینده کلیمیان ایران در مجلس یازدهم ضمن محکوم کردن درخواست نمایندگان پارلمان اسرائیل درباره حمایت بین المللی از گرایش‌های استقلال طلبانه در استان آذربایجان ایران، گفت: رژیم اشغالگر قدس دنبال از بین بردن تمامیت ارضی و کاهش قدرت منطقه‌ای ایران است.

همایون سامه یح نجف آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان پارلمان اسرائیل برای حمایت بین المللی از گرایش‌های استقلال طلبانه در آذری زبان ها در ایران و ضمن یادآوری محکوم کردن سفر رضاپهلوی به فلسطین اشغالی، گفت: معاندهای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند با تکه تکه کردن کشور و از بین بردن تمامیت ارضی، قدرت بسیار بزرگ منطقه را به این نحو کوچک کنند. دشمنان ایران با سوء استفاده از برخی اعتراضات مردم و همچنین اغتشاشات ایجاد شده که نه تنها منشاء آن در خارج از کشور است، بلکه از خارج کشور هم هدایت شده، به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.



نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی، افزود: تمام ایرانیان وطن پرست داخل کشور بر حفظ یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایط و صورتی تاکید دارند و هیچ کدام از اقوام ایرانی تمایلی به جدا شدن بخشی از ایران ندارند، انسجام داخلی ایران همواره موجب ایجاد امنیت، آرامش و آسایش مردم شده و می‌شود و بیان چنین نظرات و درخواست‌هایی با هدف تامین منافع دشمنان مطرح شده است.



وی همچنین اظهار کرد: درخواست نمایندگان پارلمان رژیم اشغالگر قدس درباره جدایی قسمت مهمی از ایران عزیز که مردمان این منطقه جزء وطن پرستان و متعهد ترین ایرانیان هستند، جز اینکه آتش جنگ در منطقه را شعله‌ور تر کند و  باعث به هم خوردن یکپارچگی ایران و تمامیت ارضی کشورمان شود، ثمره‌ای ندارد زیرا آنها منافع رژیم اشغال گر قدس را دنبال می‌کنند.



سامه یح نجف آبادی معتقد است: درخواست حمایت نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که اغتشاش گرانی که از خارج کشور هدایت می‌شوند، چه اهدافی را دنبال می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361606
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار