خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/23 - 16:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
محبی نجم آبادی:

نمایندگان به خروجی فراکسیون انقلاب پایبند باشند/ نباید شاهد دوگانگی در آرای فراکسیون باشیم

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان به رویکردهای فراکسیون پایبند باشند ،گفت: اگر چه رأی فراکسیونی، رسمی نیست بلکه استمزاجی است اما نمایندگان با در نظر گرفتن تعهدشان به اساسنامه فراکسیون معمولا به خروجی‌های فراکسیون و رویکردهایش پایبند هستند و شاید بخاطر برخی مشورت‌ها برخی افراد نظرشان تغییر کند.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه نمایندگان باید به نتیجه همفکرهای و رویکردهای فراکسیون پایبند باشند، گفت: نمایندگان قسم خورده اند که بر اساس مبانی فکری دینی و مذهبی در نظام جمهوری اسلامی، اعتقاد به آیین نامه داخلی، قانون اساسی و مصالح مردم تصمیم خود را بگیرند لذا تصمیم و خرد جمعی در این مسیر کمک کننده است و کمتر خطایی متوجه تصمیمات مجلس می شود.



وی افزود: ما معتقدیم نباید دوگانگی وجود داشته باشد و نمایندگان نباید رأی های دوگانه بدهند و ما کاملا به این مسئله معتقد هستیم؛ اما همانطور که گفتم رأیی که در فراکسیون گرفته می‌شود استمزاجی است.



نجم آبادی در توصیه به اعضای فراکسیون انقلاب، خاطرنشان کرد: من معتقدم همه باید در جلسات فراکسیون حضور پیدا کنند و نظرات موافق و مخالف را بشنوند تا تصمیم درستی در صحن اتخاذ کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361636
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار