خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 15:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

نماینده ایرانشهر حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد/متولیان امنیت کشور هر چه سریعتر عاملان این جنایت ضد بشری را شناسایی و برخورد کنند

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک، بمپور، فنوج، لاشار، بنت، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی راسک جنایت آشکار همراستا با ظلم و جور رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس است.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک درخواست مجازات عاملان این جنایت را داشت و گفت: واقعه دردناک و نفرت برانگیز حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک و شهادت مظلومانه تعدادی از نیروهای جان بر کف و حافظان امنیت وطن محکوم است و از این موارد اعلام بیزاری می کنیم چون مخل امنیت و به ضرر توسعه و آبادانی است. 

نماینده مردم  ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک، بمپور، فنوج، لاشار، بنت، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست های جیره خوار یکبار دیگر چهره وقیح ایادی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده امنیت ایران اسلامی را برای جهانیان نمایان و لکه‌ی ننگی ابدی بر دامن این روسیاهان و خود فروختگان سست عنصر و حامیان بزدل آنها بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: این جنایت آشکار همراستا با ظلم و جور رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه هدفی جز ایجاد نا امنی در کشور و ایجاد اختلاف قومی و مذهبی دنبال نمی کند.

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک بدانند که قطره قطره خون پاک این شهیدان والا مقام باعث و بانی هوشیاری و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت های حق طلب، آزادی خواه و آزاد اندیش جهان خواهد شد. 

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن محکومیت این حمله‌ کور تروریستی از متولیان امر امنیت کشور در خواست کرد: ضمن شناسایی عاملان و آمران این جنایت ضد بشری تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با مخلان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه نمایند. 

درخشان  ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان گلگون کفن به محضر فرماندهی معظم کل قوا (دامت برکاته) ، ملت شهید پرور ایران و خصوصا خانواده های داغدار آنها، یادآور شد: از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان مظلوم علو درجات در بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه تلخ شفای عاجل و کامل مسئلت می نمایم؛ نظام جمهوری اسلامی برای شهرستان مرزی راسک خدمات زیادی انجام داده است و قابل تقدیر است./

پایان پیام



 

  • کد خبر : 373109
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم