خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/30 - 12:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رشیدی:

نقض حقوق بشر در فرانسه آشکار است/ اروپایی‌ها درصدد حاشیه ‌سازی علیه ایران هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد فرانسه و انگلیس درصدد موج سواری بر پایه اغتشاشات اخیر کشورمان هستند در حالی که شاهد نقض آشکار حقوق بشر در این کشورها هستیم.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات مقامات اروپایی مانند رییس جمهور فرانسه نسبت به حوادث اخیر کشورمان، گفت: آنچه امروز در غرب نسبت به خشونت علیه معترضان و حتی سیاه پوستان رخ می دهد نقض آشکار حقوق بشر است.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که مجامع حقوق بشری هیچ عکس العملی از خود نشان نداده و سکوت کرده اند.



وی در خصوص واکنش غرب نسبت به اغتشاشات اخیر در کشورمان، ادامه داد: متاسفانه غربی ها مانند فرانسه و انگلیس از طریق رسانه ها اقدام به حاشیه سازی علیه کشورمان کرده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تحریم هایی که اروپایی ها مانند فرانسه و انگلیس از آن صحبت می کنند هیچ اثری بر کشورمان ندارد، افزود: در واقع افراد و شرکت های تحریم شده قبلا از سوی خزانه داری و سایر نهادهای آمریکایی مورد تحریم و تهدید قرار گرفته اند.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرانسوی ها و انگلیسی ها می خواهند به آمریکا نشان دهند بر سرتعهدات ضدایرانی‌شان هستند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که اعتماد کشورمان به اروپایی ها خصوصا فرانسه و انگلیس کمتر شده است زیرا آنها درصد موج سواری بر پایه اغتشاشات اخیر کشورمان هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350697
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار