خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/05 - 08:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جلال زاده در نشست جهاد تبیین ارومیه:

نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بی‌بدیل است

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به وظیفه دولت و مجلس در جلوگیری از مخاطرات فرهنگی و اجتماعی، گفت: اصلاح قوانین مرتبط با حجاب و عفاف از اقدامات راهبردی است که بر عهده مجلس بوده تا نسبت به اوضاع فرهنگی کشور سامان بخشی شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده در سی و دومین نشست جهاد تبیین در جمع طلاب و اساتید حوزه خواهران زینب کبری(س) ارومیه با گذر و نظری به اوضاع فرهنگی کشور در قبل از انقلاب، معجزه انقلاب اسلامی را در هم شکستن هیمنه مارکسیسم و لیبرالیسم دانست و گفت: نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در احیای اسلام ناب محمدی(ص) و در هم شکستن نقشه های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی بسیار مهم بود.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خنثی سازی توطئه های دشمن از اول انقلاب، عنوان کرد: انجام کار ریشه‌ای برای حل بحران های اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم بود و در این میان نقش حوزه های علمیه در راهبرد انقلاب فرهنگی به چشم می خورد.











وحید جلال زاده


وی در ادامه با اشاره به نقش و وظیفه دولت در جلوگیری از مخاطرات فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: اصلاح قوانین مرتبط با حجاب و عفاف نیز از دیگر اقدامات راهبردی است که بر عهده مجلس بوده تا نسبت به اوضاع فرهنگی کشور سامان بخشی شود.



به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان به سوالات اساتید و طلاب حاضر در این نشست پاسخ داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360554
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار