خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 10:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
برخوردار در رویداد در مسیر خدمت؛

نقش آفرینی در صحنه انتخابات نشان خرد ورزی و اتحاد ملی کشور است

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نقش آفرینی و رفتار صحیح در صحنه انتخابات می تواند نشان همازوری ، خرد ورزی و اتحاد ملی کشور در مسیر ایجاد اعتماد عمومی مردم و نظام سیاسی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بهشید برخوردار نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در رویداد گرامیداشت شهدای خدمت که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و تاکید بر مشارکت مردم خصوصا ارامنه و پیروان ادیان الهی در انتخابات برگزار شده بود، گفت: قدرت نظام سیاسی کشور که پس از حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور آیت اله رئیسی به سرعت و طبق ظرفیت قانون اساسی مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را فراهم نمود ، مایه مباهات نظام جمهوری اسلامی است. لذا  در انتخابات بسیار مهم پیش رو،  افزایش مشارکت در اولویت و یک ضرورت در استقلال سیاسی کشور است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی و رفتار صحیح در صحنه انتخابات می تواند نشان خرد ورزی و اتحاد ملی کشور در مسیر ایجاد اعتماد عمومی مردم و نظام سیاسی کشور باشد، تصریح کرد: امروز کشور به آن نیاز دارد که با حرکت پر شتاب به سمت آرمان های انقلاب، امید را  در دل معیشت مردم زنده کنیم  و حرکت عمومی اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور را به سمت و سوی وضعیت مطلوب جهت داده تا وضعیت زندگی مردم بهتر شود.

برخوردار افزود: بی شک  انجمن ها، ارگان ها، فرهیختگان، بانوان، جوانان، دختران، پسران، شان و رسالت کنونی خود را در انتخابات پیش رو  در مشارکت حداکثری با همبستگی در انتخابات در استقلال سیاسی کشور عزیزمان ایران می دانند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379979
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار