خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 16:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
زارع:

نامزد انتخابات مجلس باید پاسدار ارزش های انقلاب باشد

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس، گفت: نامزد انتخابات مجلس باید از هرگونه کج روی دوری کرده و تلاش کند تا کشور در مواقع حساس، سربلند باشد.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات 11 اسفند و تشخیص نامزد اصلح، گفت: در این بخش مقام معظم رهبری به خوبی شاخصه های یک نامزد انتخابات را تببین کرده اند.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک نامزد انتخابات باید پاک دست و مردم دار باشد، تصریح کرد: نامزد انتخابات مجلس باید اشراف کافی به حوزه انتخابیه خود داشته و برای حوزه انتخابیه خود تلاش کند.

زارع با بیان اینکه تلاش در حوزه انتخابیه به معنای عدم تلاش در حوزه ملی نیست، بیان کرد: به واقع نماینده مجلس باید نگاه ملی و محلی را به موازات خود به جلو برده و مسائل را مد نظر قرار دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقاطعی از نماینده مجلس توقعاتی شکل می گرد که در حوزه وظایفش تعریف نشده است، ادامه داد: البته ممکن است در پی این رویکرد یکسری دلخوری و دل رنجیدن هایی شکل بگیرد، اما با آگاهی هایی که به مردم داده می شود، مردم به خوبی با این مسائل آشنا بوده و با آن کنار آمده اند.

زارع با بیان اینکه بهترین تشخیص دهنده مردم هستند، ادامه داد: مردم باید به نمایندگانی که در قالب وظایف خود پویا و شفاف عمل می کنند، رای دهند.

وی با بیان اینکه نامزد انتخابات مجلس باید پاسدار ارزش های انقلاب باشد،ادامه داد: نامزد انتخابات مجلس باید از هرگونه کج روی دوری کرده و تلاش کند تا کشور در مواقع حساس، سربلند باشد.

زارع با بیان اینکه نامزد انتخابات نباید از خطوط قرمز نظام عدول کند، ادامه داد: نامزد انتخابات باید در راستای منویات رهبری و چارچوب قانون اساسی حرکت کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376048
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار