خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 17:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
زنگنه:

نامزد انتخابات مجلس باید از هرگونه تعارض منافع عبور کند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه شناخت مشکل و رفع آن در قالب تدوین قوانین سطح بالاتری از توانمندی های اجرایی یک فرد را طلب می کند، ادامه داد: نامزد انتخابات مجلس باید بتواند در تعامل با دستگاه ها و ارگان ها موثر عمل کرده و از هرگونه تعارض منافع عبور کند.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، گفت: به واقع در زمینه افرادی که پیش تر نماینده بودند یک نوع معیار و کسانی که به تازگی به این راه قدم گذاشته اند معیاری دیگری وجود دارد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع افرادی که پیش تر نماینده بودند، عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد و این بدین معناست که مشخص می شود این افراد به چه میزان توانسته اند در نظام قانون گذاری موثر بوده و به چه میزان طرح و ایده برای رفع مشکلات ارائه کردند.

زنگنه با بیان اینکه شناخت مشکل و رفع آن در قالب تدوین قوانین سطح بالاتری از توانمندی های اجرایی یک فرد را طلب می کند، ادامه داد: همچنین نامزد انتخابات مجلس باید بتواند در تعامل با دستگاه ها و ارگان ها موثر عمل کرده و این موارد را به درستی به درون حوزه انتخابیه جهت دهی کند.

وی با بیان اینکه نامزد انتخابات مجلس باید در زمینه رشد و توسعه عمرانی حوزه انتخابیه خود توفقات خوبی داشته باشد، ادامه داد: همچنین یک نماینده مجلس باید شجاعت و صراحت لازم را داشته باشد و از تعارضات منافع عبور کند.

زنگنه با اشاره به به نامزدهای جدید الورود به عرصه انتخابات، گفت: این افراد باید نسبت به مجلس اگاهی لازم را داشته و تجارب و سوابق خوبی داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376047
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار