خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 19:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به اقدام ضدایرانی کنگره؛

منافقین سربازان سازمان سیا هستند/ آمریکا به کارگزاران شکست خورده‌اش تنفس مصنوعی می‌دهد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین سربازان اجیر شده سازمان سیا هستند که به کشور و مردم خودشان خیانت کرده اند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به صدور قطعنامه از سوی اعضای کنگره آمریکا برای حمایت از گروهک تروریستی منافقین، گفت: این اقدام به افکار عمومی دنیا نشان می دهد ایالات متحده از طریق همکاری سیا و منافقین اقدامات تروریستی در ایران انجام داده اند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی چند مدت گذشته دسیسه ایجاد اغتشاش در کشور اجرایی شد اما نتیجه ای جزء شکست نداشت، اظهار کرد: براین اساس آمریکایی ها با این اقدام تلاش کردند تنفس مصنوعی به عوامل و کارگزاران خود همچون منافقین بدهند.



وی با بیان اینکه قطعنامه مذکور دارای خاصیت نیست و بدون شک همانند یک بومرنگ به طرف خود آمریکایی ها بازخواهد گشت، ادامه داد: منافقین ذاتاً دارای مولفه دورویی هستند، لذا به خود ایالات متحده نیز خیانت خواهند کرد؛ همچنان که گاهی مطرح می شود منافقین جاسوس دوطرفه بوده و برای برخی کشورها نیز جاسوسی انجام می دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع منافقین سربازان اجیر شده سازمان سیا هستند که به کشور و مردم خودشان خیانت کرده اند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که رفتار و اقدامات گروه تروریستی منافقین همانند گروه افراطی داعش بوده، لذا صدور قطعنامه از سوی اعضای کنگره آمریکا برای حمایت از این گروهک تروریستی بیانگر پیگیری اجرای سناریو داعش برای آسیب زدن به ایران از سوی منافقین است./



پایان پیام

  • کد خبر : 357080
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار