خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/28 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کشوری:

منافع مردم و قوانین بالادستی میثاق مشترک مجلس و دولت است

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: رای مجلس به کابینه به معنای عدم نظارت و همراهی بی چون و چرا نیست و منافع مردم و قوانین بالادستی میثاق مشترک مجلس و دولت است.

علی کشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور جلسه مجلس و بررسی وزاری پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: رئیس جمهور بر اساس وعده های داده شده سعی کرده کابینه‌ای فر جناحی و متشکل از دیدگاه های مختلف را به مجلس معرفی کند و تا حدودی در اجرای این وعده موفق عمل کرده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: همراهی مجلس با دولت به معنای عدم انتقاد و یا موافقت مطلق با کابینه نیست بلکه باید دولت و مجلس مکمل یکدیگر باشند و در مسیر خدمت رسانی درست به مردم و در راستای اجرای قوانین بالادستی به ویژه برنامه توسعه کنار هم باشند و اگر مجلس در جایی تشخیص داد که مسیر دولت مغایر با اهداف ترسیمی است حتما باید با استفاده از ابزارهای خود به دولت متذکر شود.

نماینده مردم جویبار، سوادکوه، قائمشهر در مجلس دوازدهم تصریح کرد: وفاق ملی مورد نظر رئیس جمهور در این کابینه دیده می‌شود و می‌توان از رهگذر این کابینه پیشنهادی به آینده امیدوار بود اما همانطور که تاکید شد، رای مجلس به معنای عدم نظارت و همراهی بی چون و چرا نیست و منافع مردم و قوانین بالادستی میثاق مشترک مجلس و دولت است./

پایان پیام 

  • کد خبر : 382452
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار