خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 11:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

مقامات کاخ سفید با اتهام زنی به ایران درصدد فرار رو به جلو هستند/ حمایت از صهیونیست‌ها امری محکوم است

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مقامات کاخ سفید بجای اتهام زنی به ایران، باید به جامعه بین الملل پاسخ دهند، چرا تسلیحات ساخت آنها بر سر کودکان و زنان فلسطینی ریخته می‌شود.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای ایالات متحده مبنی بر نقش ایران در حملات اخیر به پایگاه‌های نظامی واشنگتن در منطقه و گسترش جبهه‌ها در جنگ غزه، گفت: کاخ سفید با طرح موضوعات بی اساس درصدد فریب اذهان عمومی دنیا نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است لذا طرح موضوع مذکور فرار رو به جلو است.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همگان می دانند که ایران در این رابطه نقشی ندارد، اظهار کرد: هر چند جمهوری اسلامی اگر بخواهد اقدامی انجام دهد، همانند حمله به پایگاه عین الاسد در پاسخ به شهادت شهید سلیمانی، رفتار خواهد کرد و مسئله ای پشت پرده نخواهد بود.



وی در این رابطه، ادامه داد: آمریکایی ها طی این چند روز تسلیحات زیادی در اختیار صهیونیست ها قرار داده اند که همه این بمب ها بر سر کودکان و زنان بی گناه فلسطینی ریخته شده است؛ بنابراین مقامات کاخ سفید بجای اتهام زنی به ایران، باید به جامعه بین الملل پاسخ دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نادیده گرفتن جنایات صهیونیست ها علیه غیرنظامیان در غزه امری محکوم است، افزود: در این میان اقدام واشنگتن در حمایت از رژیم جنایتکار اسرائیل نیز محکوم است.



نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افکار عمومی دنیا می داند که ایران خواهان گسترش جنگ در منطقه نیست اما از مردم بی گناه فلسطین حمایت می‌کند زیرا این امری حقوق بشری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 370651
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار