خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/07 - 10:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی:

مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور در سطح بین‌المللی می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیر بسیاری بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در اولین اولویت در انتخابات فردا مشارکت و حضور پرشور مردم است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود، امیدوارم مردم با حضور پرشکوه خود در انتخابات، برگ زرینی در تاریخ رقم بزنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه دنیا به این انتخابات است، ادامه داد: مردم همیشه به وظیفه خود عمل کرده و پای کار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیر بسیاری بر بخش‌های مختلف به ویژه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی دارد، افزود: مردم می‌توانند با مشارکت سرنوشت خود را تعیین کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم باید در انتخاب چهاردهمین  رئیس جمهور شاخص‌های مناسب را مدنظر قرار دهند، فرد منتخب باید کارآمد بوده و توانایی انجام کار را داشته باشد، به ظرفیت‌های داخل کشور توجه کند و به مبانی نظام و انقلاب اسلامی اعتقاد داشته و مردمی باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380007
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار