خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 11:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

مشارکت مردم در انتخابات فراتر از انتظار بود/ مردم سنگ تمام گذاشتند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم در انتخابات 11 اسفند نشان از تیزبینی، دقت، زمان شناسی و دشمن شناسی مردم داشت.

حجت السلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفندماه، گفت: به واقع حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فراتر از انتظارات بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات با اشاره به آگاهی از حضور مردم در انتخابات و در چند شهرستان، بیان کرد: حضور مردم در اقصی نقاط کشور پرشور بوده است و حتی این حضور از همه نظرسنجی هایی که دیشب صورت گرفته بود، بالاتر رقم خورد.

سلیمی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 11 اسفند نشان از تیزبینی، دقت، زمان شناسی و دشمن شناسی مردم داشت، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم، ایران را دوست دارند و برای سربلنی ایران نیز تمام تلاش خود را می کنند.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان داد که مردم ایران اهل اقدام به موقع هستند.

سلیمی با بیان اینکه پیام این حضور، مسئولیت، مسئولین را صد چندان می کند، تاکید کرد: عملکردها را دیگر نمی شود در شعار بیان کرد لذا اینجا دیگر مسئولین باید کمر همت ببندند.

وی با بیان اینکه مردم سنگ تمام گذاشتند،ادامه داد:مردم ایران با حضور خود در انتخابات همه را شرمنده کردند. مردم برای نظام شهید داده اند و البته گلایه هم دارند و این گلایه ها به حق است اما مردم اجازه ندادند، دشمن شاد شود و دشمن را مایوس کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376092
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار