خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/20 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه بدخواهان علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به اعتماد عمومی به مجموعه سیاست‌های کلان کشور می شود.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس، گفت: سیاست اصلی نظام که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، مشارکت مردم در انتخابات است. مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه تصمیمات نظام است. از سوی دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به اعتماد عمومی به مجموعه سیاست‌های کلان کشور می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه بدخواهان علیه نظام اسلامی را خنثی می کند. همچنین فشار کشورهای معاند برای جلوگیری از پیشرفت کشور در حوزه های مختلف از جمله حوزه سیاسی و اقتصادی را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات باعث ایجاد ثبات و آرامش نیز خواهد شد، اضافه کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات یک سیاست راهبردی و اصلی است و هر کسی وظیفه‌ای در این حوزه بر عهده دارد.

سلیمی بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشارکت در انتخابات بالا رود بنابراین همه گروه های سیاسی و همه افرادی که مسئولیتی بر عهده دارند و یا تریبونی در دست دارند باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378139
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار