خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/15 - 11:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آیت‌الله مدرسی‌یزدی در جمع اصحاب رسانه؛

مشارکت بالای مردم سبب استحکام و قدرت نظام اسلامی می‌شود

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم از حق رأی دادن خود استفاده کنند و هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد، استحکام و قدرت نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و عضو فقهای شورای نگهبان امروز (جمعه ۱۵ تیرماه) پس از شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بر اساس گزارشی که به صورت بر خط به ما ارائه شده و بر اساس بررسی‌هایمان، استقبال مردم در دقایق اول انتخابات با حضور پرشور و بیش از مرحله قبل محقق شده و از خداوند متعال می‌خواهم که مردم همچنان با همین اشتیاق به شعبه‌ها مراجعه کنند و آرای خود را در صندوق‌های رأی بیندازند.

وی اظهار کرد: هر کدام از آرای مردم دارای ارزش بزرگی بوده و مردم امروز توجه کنند و البته توجه هم دارند که سرنوشت قوه مجریه در دست آنها است.

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: هر چه مردم تصمیم بگیرند، محقق خواهد شد و ان‌شاالله رئیس جمهور برگزیده مردم زمام قوه مجریه را به دست خواهد گرفت و همه ما در این رابطه به نوعی مسئولیم و این قدرت از طریق مردم در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: امیدواریم که مردم از حق رأی دادن خود استفاده کنند و هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد، استحکام و قدرت نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی بیان کرد: هر رأی مردم عملا  بیعت مجدد با نظام اسلامی و با رهبری نظام اسلامی و اسلام بوده و همه وجود ملت ما با اسلام عجین است.

وی اظهار کرد: به خصوص در این ایام که در آستانه رسیدن به ماه محرم هستیم و مردم با همان شور و علاقه‌ای که به امام حسین (ع) و نهضت عاشورا دارند و با بصیرتی که از عاشورا کسب کرده‌اند، حضور موثر و با بصیرت خود را ان‌شاءالله اثبات خواهند کرد تا دل دوستان مسرور و چشم دشمنان کور شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380284
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار