خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 12:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی خواه در رویداد در مسیر خدمت؛

مشارکت بالا در انتخابات ضریب موفقیت را افزایش می‌دهد

نماینده مردم ملایر در مجلس، گفت: مشارکت در انتخابات بر آینده کشور و فرزندانمان اثرگذار است، مشارکت در انتخابات می‌تواند در حد اعلا باشد و هرچه بیشتر باشد موفقیت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در رویداد گرامیداشت شهدای خدمت که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و تاکید بر مشارکت مردم خصوصا ارامنه و پیروان ادیان الهی در انتخابات برگزار شده بود، گفت: در این نشست چند موضوع با یکدیگر ترکیب شده، این رویداد اولا یادبود شهدای خدمت است و از سوی دیگر در آن موضوع مشارکت در انتخابات هدف گذاری شده است که شما جامعه ادیان الهی در آن نقش اثرگذاری دارید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قرآن کریم و سایر کتب آسمانی آیاتی وجود دارد که به یکدیگر نزدیک هستند، ادامه داد: یک آیه در قرآن به موضوع نشست امروز اشاره دارد که تقدیر انسان‌ها دست آنها است و آینده خود را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه مشارکت ما در انتخابات بر آینده کشور و فرزندانمان اثرگذار است، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات می‌تواند در حد اعلا باشد و هرچه بیشتر باشد موفقیت افزایش می‌یابد، بعد از مشارکت در انتخابات، انتخاب اصلح مهم تر است. امروز این وظیفه را داریم که این مسئولیت مهم را برعهده یک فرد اهل قرار دهیم که دغدغه حل مشکلات را دارد.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه در کشور ظرفیت‌های زیادی داریم که اگر آنها را در اختیار فرد اصلح قراردهیم سرعت پیشرفت و حل بحران های اقتصادی و معیشتی افزایش پیدا می‌کند و این به معنای ساختن آینده بهتر است، عنوان کرد: روی آوردن چین و روسیه به سمت کشور ایران برای مشارکت اقتصادی به معنای دارا بودن ظرفیت رشد اقتصادی کشور است و باید از آن استفاده کینم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379983
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار