خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 11:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات:

مردم پیروز میدان بودند/ دشمنان جمهوری اسلامی درک صحیحی از ملت ایران ندارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس،اسلامشهر در مجلس، گفت:حضور مردم در انتخابات 11 اسفند به مراتب بیشتر از سالهای قبل بوده است و مجددا باید گفت که مردم پیروز این میدان بودند.

 اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری در کشور و همچنین تبلغیات دشمن در زمینه عدم حضور مردم در پای صندوق های رای، گفت: به واقع دشمنان کشور بسیاری از اخبار و اطلاعات خود را از خودفروختگان و وابستگان بیگانه تهیه می کنند. این خودفروختگان به هیچ وجه شناخت دقیقی از مردم ندارند.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس،اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه دشمنان خواسته های خود را از طریق جو سازی و عملیاتی روانی در بین مردم پیگیری می کنند، تصریح کرد: بنابراین دشمنان ما در 40 الی 45 سال اخیر همواره و در هر انتخابات شکست خورده اند و نتوانسته اند مانور عملیات روانی خود را پیاده کنند.

 کوثری با بیان اینکه دشمنان ما درک صحیحی از ملت ما ندارند، تاکید کرد: ماندگاری 45 ساله انقلاب نشان از این دارد که می خواهد بیاستد و مقاومت کند و در مقابل تمام نیرنگ های دشمن نیز قد علم کند.

وی ادامه داد: دشمنان پیش از برگزاری انتخابات صورت گرفته، اذعان داشت که مردم صندوق ها را خالی گذاشته و در انتخابات شرکت نخواهند کرد که این خود، از بی اطلاعی دشمنان از ادراک سیاسی - اجتماعی مردم خبر می دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران، بیان کرد: نتایج این جنگ ترکیبی نشان داد که دشمن هیچ کاری را پیش نبرده و نخواهد برد . همچنین افرادی که در اسرائیل اذعان داشتند که انقلاب ایران به پایان رسیده، امروز شاهد از بین رفتن خود و سقوط این رژیم هستند.

 کوثری با بیان اینکه اطلاعات و اخبار دشمنان از مردم ایران کاملا غلط بوده و در پی این اطلاعات غلط، تحلیل غلطی حاصل خواهد شد، ادامه داد: دشمنان به دروغ مواردی را مطرح می کنند اما در ادامه سرشان به سنگ اصابت کرده و توسط ملت آگاهی که در صحنه حاضر شد، طعم دیگری از شکست را می چشند.

 کوثری در ادامه تصریح کرد: براساس اخبار و اطلاعات کسب کرده، حضور مردم در انتخابات 11 اسفند به مراتب بیشتر از سالهای قبل بوده است و مجددا باید گفت که مردم پیروز این میدان بودند.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس مشاهدات شخصی و همچنین گزارش های صدا وسیما و مسئولین از اقصی نقاط ایران و تهران، حضور مردم در انتخابات 11 اسفند بیش از 4 سال گذشته بوده و مردم آگاهانه در این عرصه حاضر شدند./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 376094
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار