خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/16 - 17:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری مطرح کرد:

مردم در روز قدس امسال به یقین حماسه دیگری را خلق خواهند کرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم در روز قدس امسال به یقین حماسه دیگری را خلق خواهند کرد، گفت: یقین داریم که مردم سراسر دنیا با حساسیتی که به موجب کشتار صهیونیست ها علیه کودکان و زنان غزه و فلسطین در جهان ایجاد شده، حضور میلیاردی در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن یوم الله روز قدس، گفت: مردم در روز قدس امسال به یقین حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه روز قدس امسال با سالهای دیگر متفاوت است، گفت: یقین داریم که مردم سراسر دنیا با حساسیتی که به موجب کشتار صهیونیست ها علیه کودکان و زنان غزه و فلسطین در جهان ایجاد شده، حضور میلیاردی در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قتل عام کودکان و زنان فلسطینی، موجب درد و آلام بشری شده است، تاکید کرد: جنایات بشری صورت گرفته علیه مردم فلسطین بی سابقه بوده، از این روز قدس امسال تفاوت های زیادی با سال‌های قبل دارد.

کوثری بیان کرد: انشالله روز قدس امسال با حضور میلیاردی در سراسر دنیا همراه شده تا تصمیمی برای این جرثومه فساد گرفته و نهایتا باعث خروج این رژیم از منطقه شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376824
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار