خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/19 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار:

مردم برای مشارکت در انتخابات باید به آینده امید پیدا کنند/ مسئولان با ارائه برنامه نوید بهبود شرایط را دهند

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: برای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، لازم است که مردم نسبت به آینده امید پیدا کنند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: علی رغم نارضایتی هایی که بعضا مردم نسبت به وضعیت اقتصادی دارند اما قطعا مردم ما پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد. اینگونه نیست که مردم با صندوق رای قهر کنند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای سیاسی جامعه نشان می دهد که مردم ما این درک بالا را دارند که حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده خودشان است و بین مشارکت در صحنه انتخابات با مشکلاتی که وجود دارد تفاوت قائل هستند.

وی افزود: افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، لازم است تا مردم نسبت به آینده امید پیدا کنند و در سایه روحیه جهادی و حضور مسئولان در بین مردم شاهد افزایش امید در مردم خواهیم بود.با ارائه برنامه به مردم باید نوید دهیم که برای بهبود شرایط در سال آینده چه اقداماتی قرار است، انجام شود.

جوکار بیان کرد: در حوزه اقتصادی برنامه مشخص و روشنی باید داشته باشیم. از سوی دیگر اقداماتی که در دو سال اخیر صورت گرفته است حاکی از رشد اقتصادی و ثبات قیمت ها است و نباید اقداماتی که دولت در این مدت برای کنترل نقدینگی و ثبات بازار انجام داده است، فراموش شود و این اقدامات باید برای مردم تبیین شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، یادآور شد: همان طوری که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند، مردم باید همه این اقدامات خوب صورت گرفته را در سفره و زندگی خود لمس کنند و باید دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 378087
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار