خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محرم‌زاده:

مردم با انتخاب درست افراد اصلح را به روانه خانه ملت کنند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: مردم باید با انتخاب درست افراد اصلح را به روانه خانه ملت کنند چراکه مجلس با تصویب قوانین مسیر کار دولت‌ها را مشخص می‌کند، لذا نمایندگان چنین مجلسی باید توانمند و متعهد باشند.

احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو، گفت: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال ایجاد شکاف در میان مردم هستند، مشارکت حداکثری می‌تواند مردم و حاکمیت را به هم نزدیک‌تر کند، درواقع دشمنان به‌دنبال دلسرد نشان دادن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی بوده و در این راستا تلاش می‌کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون جهانیان چشم به مردم ایران دوخته‌اند تا درصورت مشاهده عدم همراهی مردم با انتخابات به ایران ضربه وارد کنند، افزود: از آنجا که این انتخابات اهمیت سیاسی، ملی، بین‌المللی و اقتصادی و اجتماعی را توامان دارد، باید همگی در کنار هم پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا سرنوشت‌مان توسط خود ما رقم خورد.  

محرم زاده تاکید کرد: به‌یقین اگر مجلس کارآمد، انقلابی و دلسوز نباشد نتایج خوبی حاصل نخواهد شد و مردم را ناامید می‌کنند، بنابراین باید افراد اصلح را به روانه خانه ملت کرد چراکه مجلس با تصویب قوانین مسیر کار دولت‌ها را مشخص می‌کند، لذا نمایندگان چنین مجلسی باید توانمند و متعهد باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376054
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار