خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/07 - 09:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مقصودی با اشاره به فرارسیدن روز مجلس؛

مجلس یازدهم بر مبارزه با فساد و تبعض تاکید دارد/ مردم می‌توانند نمایندگان را ارزیابی کنند

نماینده مردم بروجرد در مجلس اعتقاد دارد نمایندگان در مسیر خدمتگذاری به مردم باید با قدرت تمام بر آرمان های انقلاب و پیمان هایی که با مردم بستند اعم از جلوگیری از فساد، تبعض، زورگویی و غیره پافشاری و تاکید داشته باشند.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با فرارسیدن گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی و گرامیداشت یاد شهید آیت الله مدرس، گفت: قوه‌مقننه پایگاه و جایگاه تصمیم گیری از طرف مردم در نظام است لذا باید اذعان کرد نظام ما مبتنی بر مردم سالاری است.



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای قدرتمند کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با استکبار می‌بایست در مقابل زیاده خواهی ها، زورگویی‌ها، تطمیع‌ها، تهدیدها و ارعاب ها ایستادگی کرد؛ هر چند این امر می تواند گاهی از بیرون کشور باشد و گاهی هم از داخل کشور.



وی در این راستا ادامه داد: بر این اساس نمایندگان در این مسیر باید با قدرت تمام بر آرمان های انقلاب و پیمان هایی که با مردم بستند اعم از جلوگیری از فساد، تبعض، زورگویی و غیره پافشاری و تاکید داشته باشند و به عبارتی مردم را نفروشند و در بیراهه مسیر به جاده خاکی نزنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با توجه به اینکه مجلس یازدهم در نیمه راه خود قرار دارد در این رابطه هر نماینده ای می تواند خودش را ارزیابی کند که آیا به قولی که به مردم داده و همچنین به رسالتی که بر دوش داشته عمل کرده است یا خیر؟



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه مردم نیر می توانند قضاوت کنند و به نمایندگان نمره بدهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352675
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار