خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 15:43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضاخواه با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری:

مجلس مشکلات کشور را شناخته و راهکار ارائه کرده است

نماینده مردم در مجلس گفت: رهبری تاکید کردند مجلس مشکلات کشور را شناخته است و برای حل آنها مطابق به نیاز کشور راهکار ارائه داده و مسیر را ریل گذاری کرده است.

مجتبی رضاخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با مقام معظم رهبری گفت: دیدار امروز با مقام معظم رهبری باعث دلگرمی نمایندگان شد ایشان از فعالیت های سه سال گذشته مجلس یازدهم تقدیر کردند و تاکید داشتند که انتظارشان این است سال آخر مانند این سنوات پر کار باشد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از این رو باید در سال آخر در بخش اقتصادی با تصویب قانون برنامه هفتم، برای کاهش تورم و رونق تولید به نحوی اثرگذار باشیم تا برای 5 سال آینده ثبات اقتصادی رقم بخورد.



وی اظهار داشت: در حوزه های غیر اقتصادی باید اقداماتی در زمینه قانون انتخابات، تغییر ساختار دولت، ایجاد وزارت بازرگانی، فضای مجازی و حجاب در دستورکار مجلس قرار گیرد. همان طور که رهبری تاکید کردند نمایندگان سرافراز وارد مجلس شدند، سرافراز خارج شوند، باید به نحوی عمل کنیم که منافع کشور را تامین کنیم.



این نماینده مجلس با اشاره به متلک گویی ها به مجلس، اظهار داشت: مجلس نهادی است که از مردم رای می گیرد، رقبای نمایندگان تلاش دارند برخی نواقص را مطرح کنند، رهبری توصیه کردند افرادی که می خواهند نقد کنند صداقت و تقوا را مدنظر داشته باشند، رهبری فعالیت های مجلس را تایید و بیان کردند برخی نواقص بوده که باید در سال پایانی رفع شود، اما برخی با متلک گویی می خواهند عملکرد مجلس را زیر سوال ببرند.



رضاخواه گفت: رهبری تاکید کردند مجلس مشکلات کشور را شناخته است و برای حل آنها مطابق به نیاز کشور راهکار ارائه داده و مسیر را ریل گذاری کرده است.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: رهبری فرمودند این مجلس در مجموع خوب عمل کرده است، نمایندگانی که تجربه حضور در ادوار مختلف مجلس را داشتند به این نکته اشاره کردند که ایشان از هیچ دوره ای از مجلس این چنین حمایت و تقدیر نکرده اند، در کل مجلس بسیار خوب عمل کرده ممکن است با این حال نواقصی وجود داشته باشد اما متلک گویی های برخی  افراد خارج از مجلس مطابق با صداقت و تقوا نیست آنها بر روی ایراد کوچکی دست گذاشته و متلک گویی می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 362226
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار