خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/19 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی:

مجلس قوی از مسیر انتخاب مردم عبور می‌کند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما معتقدیم که کشور نیازمند مجلسی قوی و کارآمد است که مجلس قوی از مسیر انتخاب مردم عبور می کند.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات دور دو مجلس شورای اسلامی، گفت: ما معتقدیم که کشور نیازمند مجلسی قوی و کارآمد است که مجلس قوی از مسیر انتخاب مردم عبور می کند و اگر مردم در انتخابات با معیار و ملاک های درست وارد میدان شوند، می توانند مجلسی کارآمد را رقم بزنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در حال گذر از مجلس یازدهم هستیم و مقام معظم رهبری از این مجلس بعنوان مجلس انقلابی یاد کردند. اگر بتوانیم تصمیمات مجلس یازدهم را در مجلس دوازدهم تکرار کنیم، بسیار خوب بوده و به نفع کشور خواهد بود.

وی افزود: مجلس یازدهم کارهای بسیاری انجام داد و قوانین بسیار خوبی را مصوب کرد که از جمله آنها؛ قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان، قانون رتبه بندی معلمان، قانون برنامه هفتم توسعه کشور، قانون ساماندهی کارکنان دولت، اعتلای قانون سربازی و قانون جهش تولید مسکن و...بوده است و لازم است که این قوانین در مجلس دوازدهم نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

عزیزی یادآور شد: بنابراین بنظر می رسد که اگر ترکیب مجلس یازدهم در دوره دوازدهم نیز تکرار شود، می تواند این اقدامات و فعالیت ها را در اولویت کاری خود قرار دهد تا با پیگیری مستمر برای مردم نتیجه بخش باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378149
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار