خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 15:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
خزایی:

مجلس فارغ از بازی‌های جناحی و باندی به کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی رای دهد

نماینده مردم ورامین در مجلس دوازدهم با بیان اینکه وظیفه هر دولت جدید انتخاب کابینه قوی، مردمی، جهادی و انقلابی است، گفت: مجلس وظیفه دارد که فارغ از مسائل سیاسی و بازی های جناحی و باندی به کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی رای دهد.

علی خزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم گفت: دولت آینده باید ادامه دهنده دولت شهید رییسی باشد از این جهت که مردم در دو انتخابات پرشور (دوراول و دور دوم) حضور درخشانی داشتند، دشمن تلاش کرد تا حضور مردم کمرنگ شود اما مردم مشارکت خوبی داشتند. بنابراین دولت جدید باید بپاس قدردانی از حضور مردم در انتخابات، مسیر خدمت به مردم را در پیش گیرد.

نماینده مردم ورامین، قرچک وپیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل معیشتی، فرهنگی و اجتماعی و مسائل خارجی همچنین اولویت های اقتصادی در راستای رسیدن به استقلال اقتصادی از طرفی مبارزه با تهاجم فرهنگی نیز باید در اولویت کاری دولت جدید باشد.

وی افزود: در حوزه انرژی، باید به بحث ناترازی ها توجه جدی شود تا ناترازی ها برطرف شود. دولت شهید رییسی ریل گذاری مناسبی در این حوزه داشت که لازم است دولت جدید ادامه دهنده دولت سیزدهم باشد تا به جایی برسیم که این مشکل کشور حل شود.

خزایی به ویژگی های کابینه دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: وظیفه هر دولتی، انتخاب کابینه قوی، وزرای کارکشته، کاربلد، مردمی، جهادی و انقلابی است که دولت چهاردهم از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی نیز مجلس وظیفه دارد که فارغ از مسائل سیاسی و بازی های جناحی و باندی به کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی رای دهد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380541
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار