خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 17:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رسایی:

مجلس دوازدهم صاحب صداهای مختلف و متعدد است/ این موضوع نباید تبدیل به اختلاف و درگیری شود

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: مجلس در این دوره صاحب صداهای مختلف و متعدد است، از آنجاکه هر کدام از این صداها نمایندگی بخشی از مردم را می‌کند، بسیار خوب است و می‌تواند حرف مردم را منتقل کند اما این موضوع نباید تبدیل به اختلاف، درگیری و دعوا در درون مجلس باشد.

حمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر انقلاب به حسب تجربه‌ای که از حضورشان در قوه مقننه و قوه مجریه دارند، بسیار خوب می‌دانند و درک می‌کنند که اگر ارتباط مجلس با دولت حسنه و مبتنی بر قانون و چارچوب‌های عقلی باشد، کمک بسیار خوبی به دولت می‌کند.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است که به همین دلیل در تمام پیام‌ها و دیدارها در طول سال گذشته تاکید مقام معظم رهبری همواره بر این بود که مجلس در عین نظارت، با دولت نیز تعامل کند. ایشان این تاکید را به ما نیز در ابتدای مجلس دوازدهم دارند.

وی با اشاره به نکته دیگری که در پیام امروز رهبری برجسته بود، اضافه کرد: مجلس در این دوره صاحب صداهای مختلف و متعدد است، از آنجاکه هر کدام از این صداها نمایندگی بخشی از مردم را می‌کند، بسیار خوب است و می‌تواند حرف مردم را منتقل کند اما این موضوع نباید تبدیل به اختلاف، درگیری و دعوا در درون مجلس شود .

رسایی تصریح کرد: البته این به این معنا نیست که عده‌ای به اسم وحدت و عدم درگیری تلاش کنند که بقیه را ساکت کنند تا افراد صحبت نکنند، مجلس جای حرف زدن و گفت‌و‌گو است؛ نام آن مجلس شورا است و در شورا افراد باید صحبت کنند اما حرف زدن با یقه‌گیری فرق دارد، برخی تلاش می‌کنند اگر کسی حرف متفاوتی بیان کرد با ابزارهای رسانه‌ای که از بیرون مجلس دارند، نماینده را در مجلس خنثی یا ساکت کنند که این نیز کار غیراخلاقی است و باید مراقب باشیم اتفاق نیافتد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379011
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار