خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 11:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیئت رئیسه مجلس:

مجلس دوازدهم باید به مجلس امید، تلاش و ثبات برای حل مشکلات مردم تبدیل شود

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس دوازدهم باید به مجلس امید،تعامل و ثبات برای حل مشکلات مردم تبدیل شود و این اتفاق امکان پذیر است.

روح الله متفکر آزاد در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اولویت های پیش روی مجلس شورای اسلامی در اجلاسه دوازدهم، گفت: بر خلاف تصور دشمنان ملت، اتفاق فقدان رئیس جمهور شهید بر اراده ملت و ثبات کشور تاثیری نداشت و به برکت هدایت رهبری کشور از این گردنه نیز عبور کرد.

وی افزود: مجلس دوازدهم باید به مجلس امید، تلاش و ثبات برای حل مشکلات مردم تبدیل شود و این اتفاق امکان پذیر است و با توجه به ترکیب کارشناسی و با سابقه و جوانی که در آن شکل گرفته این هدف دست یافتنی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری و تمرکز شعار محوری سالهای اخیر بر موضوعات اقتصادی گفت: نیاز ضروری کشور همان چیزی است که رهبری تبیین نمودند و بازگرداندن کشور به آرامش اقتصادی یک اولویت مهم برای مجلس است، همچنین اقدامات مهمی که در دولت رئیس جمهور شهید انجام شد باید استمرار داشته باشد تا هرچه سریعتر مردم به یک آرامشی در حوزه اقتصادی برسند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: توجه به موضوع آزادسازی ظرفیت های منطقه ای با سیاست تعامل و گسترش روابط با همسایگان نیز یک رویکرد مورد توجه و موفق بود که در حوزه سیاسی در سه سال گذشته دنبال شد و دیپلماسی پارلمانی نیز بر همین مسیر باید حرکت کند./

پایان پیام 

  • کد خبر : 379552
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار