خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 16:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسین زهی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب:

لزوم توجه دولت‌ها به معیشت مردم سیستان و بلوچستان/ امنیت کشور با کاهش مهاجرت و ترغیب مردم به ماندن در مناطق مرزی تامین می‌شود

نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به فرمایشات رهبری درباره لزوم توجه به تأمین زیرساخت‌ها در سیستان و بلوچستان، گفت: اگر دولت‌ها به تأمین معیشت و ایجاد زیرساخت این استان توجه کنند از میزان مهاجرت آن کاسته شده و منجر به افزایش امنیت کشور می‌شود.

اسماعیل حسین‌زهی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت توجه به استان هایی از جمله سیستان و بلوچستان در دیدار اخیر وی با مردم این خطه و استان خراسان جنوبی، گفت: علیرغم اقداماتی که دولت های مختلف برای این استان ها صورت دادند اما هنوز مشکلات عدیده ای در بسیاری از حوزه ها وجود دارد که باعث کوچ مردم منطقه به حاشیه سایر شهرها شده است.



نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: دولت ها نباید به گونه ای عمل کنند که دشمن از نقاط ضعف ایجاد شده سوءاستفاده کند که در این میان حفظ وحدت میان شیعه و سنی بسیار حائز اهمیت است.



وی ادامه داد: اگر دولت ها توجه بیشتری به مناطقی همچون سیستان و بلوچستان داشته باشند که مهم ترین آنها تأمین معیشت از طریق ایجاد اشتغال و زیرساخت ها است، از میزان مهاجرت مردم کاسته شده و همین موضوع به تأمین امنیت کشور نیز کمک می کند.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه آمریکا به عنوان استکبار جهانی برای ایران به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای غرب آسیا نقشه های شومی در سر دارد، کرد: آنها تلاش دارند ایران را به کشوری همچون سوریه و یمن تبدیل کنند، غافل از اینکه شرایط کشور ما بسیار متفاوت بوده و هیچگاه این نقشه دشمن محقق نمی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367993
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار