خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/12 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

قانونگذاران آمریکایی باید ایران هسته‌‌ای را بپذیرند/ جمهوری‌خواهان درصدد انحراف افکار عمومی

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس، گفت: آمریکایی ها باید ایران قوی و هسته ای را بپذیرند زیرا تلاش سیاستمداران آمریکایی برای مقابله با این توانمندی بیهوده است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص هراس قانونگذاران کنگره آمریکا از شکست دیپلماسی دولت بایدن در مقابل ایران و صدور بیانه برای توقف این روند، گفت: جمهوری خواهان این روزها سیاست افزایش فشار بر دموکرات ها را در پیش گرفته اند لذا از هر فرصتی بهره می برند که موضوع یاد شده نیز مصداق این امر است.



نماینده مردم  سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع انتخابات آمریکا نزدیک است و جمهوری خواهان در حال تلاش چهره دولت بایدن به عنوان نماینده دموکرات ها هستند و می خواهند از این طریق افکار عمومی داخلی خودشان را درگیر کنند.



وی با بیان اینکه صدور بیانیه برای توقف دیپلماسی در مقابل ایران صرفا جنبه نمایشی دارد، ادامه داد: تاریخ فراموش نکرده که رییس جمهور قبلی ایالات متحده که از طیف مذکور است، چطور با برجام رفتار کرد و به صورت یکجانبه از آن خارج شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه آمریکایی ها باید ایران قوی و هسته ای را بپذیرند، افزود: امروزه چرخه هسته ای ایران تکمیل شده و نیازهای کشورمان در داخل تامین می شود لذا تلاش سیاستمداران آمریکایی برای مقابله با این توانمندی بیهوده است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشنهاد می شود قانونگذاران آمریکایی بجای تقابل با جمهوری اسلامی، درصدد بهبود شرایط اقتصادی کشور خودشان باشند زیرا دولت این کشور در معرض تعطیلی قرار داشت که در عرصه بین المللی آسیب بزرگی تلقی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار